You are viewing a single comment's thread from:

RE: "My photo memories" contest ||| Конкурс "Мої фотоспогади" 📷

in Ukraine on Steem7 months ago

До речі, колись давно, була дуже крута програмка Picasa, яка дозволяла організовувати зберігання фотографій на комп'ютері саме таким дуже зручним способом, який так мені подобається в Google Photos, потім її купив Ґуґл і на її базі якраз і було створено Google Photos)) А офлайн-версію закрили.

Sort:  
 7 months ago (edited)

Якщо пошукати то можна знайти.
В мене на компі стоїть. Але я до неї так і не дібрався. В мене свій "архаїчний" метод керування фото.

image.png

Вони в мене діляться на 3 типу "Опубліковані", "Не опубліковані" і "особисте" ))))

 7 months ago 

Я на комп'ютері більше по датах та фотоапаратах сортую (чи телефонах, старі фото з допотопних телефонів також зберігаю). Вже трохи назбиралося))

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53699.14
ETH 2213.00
USDT 1.00
SBD 2.28