You are viewing a single comment's thread from:

RE: #Freewrite contest | конкурс "вільного письма".

in Ukraine on Steem6 months ago

А що тут у цьому пості зовсім коментарів немає? Нікого не надихнув цей конкурс?)) Я точно візьму участь, хіба забуду і пропущу дедлайн 😄. Чи може хтось писав тихо і непомітно, просто я ще не бачив тих постів. Я взагалі постів не бачу окремих, це вже починає дратувати.

Sort:  
 6 months ago 

Ура!!! А то я вже думав, що ніхто не побачить цього повідомлення. З нетерпінням буду чекати участі. Впевнений у Вас вийде цікаве чтиво!

 6 months ago 

Так, думаю, що вийде)) При бажанні можна було б докупи позбирати усі коментарі і вийшов би схожий у написанні пост.) Щоправда я вже змучився рахувати ваші коментарі, щоб знайти в повідомленнях потрібний, на який ще не відповідав 😄.

 6 months ago 

Ахахахаххахаха

Щоправда я вже змучився рахувати ваші коментарі, щоб знайти в повідомленнях потрібний, на який ще не відповідав 😄.

То я такий не один )

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65761.91
ETH 3385.70
USDT 1.00
SBD 2.62