Прохолодний день

in Ukraine on Steem2 days ago

IMG_20240725_183128.jpg

Сьогодні було доволі прохолодно, особливо зранку + 21. Так, весною наприклад це було б дуже тепло, але після тридцятип'ятиградусної це ледь не зима 😁. Час від часу накрапав дощик, в основному несильний. Але те, що було прохолодно, було мені на руку, бо я продовжую вечорами рубати дрова і це набагато приємніше робити, коли надворі прохолодно, а не спека, коли піт очі заливає.

Я от зразу перескочив до вечора, тому що вдень не відбувалося нічого цікавого, того, щоб варто було згадати. Про те, що в Максима прорізався перший зуб я мав би написати у вчорашньому дописі, бо це сталося учора. Ага, сьогодні кума надіслала дружині відео, де вона з чоловік натрапили у лісі на сімейство білих грибів, таких міцних та красивих, що аж самому захотілося на гриби. Я одразу почав підбивати знайомих на поїздку до лісу на вихідні, але чомусь багато-хто запланував порибалити, так співпало чомусь, то ж поки нікого не знайшов.

Отож, дрова рубати було супер, на спекотно, то ж я сьогодні зробив великий об'єм роботи, на завтра залишилася невеличка купка непорубаних колодок. Коли я все ж втомлювався, робив собі невеличкі паузи для перепочинку і в той час міг щось сфотографувати. Наприклад півня в саду під яблунею, який отак поміж дерев прийшов з самого низу, де він живе.

IMG_20240725_183201.jpg

Ось цим колуном я рубав дрова. На фото він здається легеньким, але насправді він важкезний, я ледве тримаю його однією рукою для фото.

IMG_20240725_183404.jpg

Потім виглянуло сонечко і знову небо зробилося дуже контрастним та красивим, то я зробив кілька фото біля наших беріз:

IMG_20240725_185049.jpg

IMG_20240725_185241.jpg

А потім знову пішов несильний дощ і не встиг він закінчитися, як на небі знову з'явилася веселка. Вона була вчора і от знову! А до того не було більше чотирьох місяців (принаймні я не бачив її у нас).

IMG_20240725_191411.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68221.63
ETH 3277.70
USDT 1.00
SBD 2.66