Про переможний сон

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Привіт, усім! Думав я, що написшу великий конкурсний пост по темі "Мій куточок світу", але сон мене геть вирубує. я тричі засинав, коли робив найменше зусилля, щоб подумав, про що саме написати.

Отож я вирішив написати короткий щоденниковий пост. Про те, як я провів свій день. Непогано 😉

Після сніданку до обіду працював, потім поїхав забрав Маркіяна зі школи. На обід дружина приготувала дуже смачну домашню шаурму. Останнім часом я на неї підсів, часто прошу дружину зготувати її на обід. Тут головне хороший лаваш купити, щоб не тріскав і не ламався)). Але тут є ньюанс,щоб отримати таку смакоту від дружини, треба взяти Максима на руки (бо лежати в ліжечку сам довго він не хоче 😁.

IMG_20240522_132727.jpg

Потім знову працював за комп'ютером до вечора. А після вечері вийшов покосити газон. На жаль фото не зробив. Але є фото інших трав, які косаркою не покосиш, треба буде звичайною косоюссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс- (знову мене вирубує, треба йти спати, але ще тримайте фото 😉)

IMG_20240512_120631.jpg

Це справді складно, у мене вже відбулося кілька мікрозасинань і пробуджень, то ж всі мої задумки пігли коту під хвіст. Зараз у мене тимчасове "прояснення" (коли я не падаю лице в клавіатуру), тому треба іти спати. Сподіваюся в наступні дні зможу більше продуктивнощось написати.


Update:

Вирішив дописати кілька слів наступного дня, бо щось я геть розклеївся вчора, не зміг з себе вичавити пристойний пост, через ще тепер мені соромно, то ж сьогодні я вирішив виділити кілька хвилин, щоб дописати його. А вранці, перед роботою, коли вийшов надвір познімати плівку з копиць (так, маю ще такий додатковий обов'язок, доки його в мене не заберуть з подвір'я 🤯), щоб воно не позапарювалося, вирішив зробити кілька фото, щоб допивнити вчорашній допис. То ж власне і сфотографував ці копиці в стилі "до" і "після" 😄.

Цк, власне, "до":

IMG_20240523_092631.jpg

А це "ре". Жартую, звісно 🤣. Це "після"

IMG_20240523_093304.jpg

Доводиться заморочуватися і щовечора накривати, бо є ймовірність дощу. Власне вранці дощ, але падав він дуже слабенький. То ж знову доведеться все поливати, бо земля неймовірно суха, якщо не поливати, то засохне 🙁.

Sort:  
 last month 

я коли домашню шаурму роблю, то мабуть треба два лаваша, бо в один не влазить))))

 last month 

Мені жінка таку велику не дозволить з'їсти 😂

 last month 

Тоді дві меленькі)))

 last month 

Ну технічно по кількості спожитого це буде те саме, а річ в тому щоб дотримуватися помірності в їжі і не обжиртися. А саме з шаурмою це набагато легше зробити, ніж скажімо, пісною гречкою 😄

 last month 

в мене все згорає миттю, тож поки можу і дві маленьки і дві вликі)

і дружини немає поряд))

Але я не злловживаю теж!

Помірність це добре, що занадто то не здраво!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61804.64
ETH 3395.13
USDT 1.00
SBD 2.51