Повернення після довгої перервиsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem11 months ago

IMG_20231014_174601.jpg

Всім привіт! Давненько я вже не писав тут нічого, тобто на Стіміті. Я Завжди мав потребу у вираженні своїх думок через тексти, навіть певний час це було моєю основною роботою (не вираження думок, а написання текстів 🙂), потім я залишив Стіміт, хоча потреба "виписатися" особистим нікуди не зникла, але я мав де публікувати тексти, а "розірватися" не міг)). Потім війна, у мене була велика пауза у блогерстві (це так я нескромно назвав свою писанину блогерством 😆), не до того було, потім я повернувся до своїх рефлексій та увіковічненні їх у блокчейні, а тепер от вирішив спробувати знову трохи подописувати на Стіміт.

Першою чергою зайшов в гаманець, делегував 400 SP акаунту @ukraine-steem (хоча ні, брешу, такий намір мав, але здійснити його не міг через технічну неознайомленість з цим процесом і відсутністю універсальних засобів для цього на Стіміті, поки знайшов пост з інструкціями, витратив трохи часу). Поки шукав, полазив трохи по спільноті, зробив декілька коментарів, потім почитав що тут до чого і які зараз правила. А тепер от вирішив написати пост. Треба буде трохи постаратися, щоб "повідсувати" зі своєї стрічки дописи в отій колаборатській групі з вологими мріями про "братські" народи. До речі, дуже радий, що з'явилася тут національна українська спільнота, бо мені раніше трохи було тут некомфортно, це була одна з основних причин, чому я звідси пішов.

По мірі можливості буде публікувати тут свої думки, сподіваюся, що мені вистачить на це часу та натхнення. Подивимось як піде, питання мотивації також дуже важливо. Поки що буду накопичувати Steem Power, щоб делегувати повноцінну "штуку" акаунту @ukraine-steem, при теперішній ціні стіму це найкращий варіант.

Отож, радий був залишити своє перше після довгої перерви повідомлення 😊.

Sort:  
 11 months ago 

Рада, що ви повернулися, Тарасе. Успіхів на новому етапі блогерства!


в отій колаборатській групі з вологими мріями про "братські" народи

При всій повазі, ніяких мрій ні в кого не було. Ми працювали з тим, що було з самого початку виділено американськими кураторами, а саме: один акаунт куратора06 на кацапстан і Україну. Потім підлипла білорусь. І курувала тим куратором єдина росіянка, з Італії. Те, що її усунули, а акаунт перейшов на 50 % часу в руки українців вже було чудово. Ніяких вологих мрій не було, просто не вийобувалися перед куратором01 і Steemit Team, які нас здружили чогось за замовчуванням, і будували спільноту вже всі разом. Звісно, одного дня це все стало неважливим. Але якби ми залупилися ще в 2020 чи 2021 році і просто покинули росіян, чи зрозуміли б американці? Чи продовжили б нас апати? Ой не думаю (в багатьох країнах навіть зараз панує крайня лівацька риторика – примирити жертву і вбивцю). Прийшлося би просто піти з платформи. Мені, маю на увазі, українськомовній авторці. А ще купа українців (російськомовних) просто би мімікрували під росіян (вони і так російською писали) — заради апів.

Зрештою час все розставив на свої місця.

 11 months ago 

Вибачте, не хотів вас образити, не сприймайте це у свою сторону, я не варився в тій кухні на стіміті в той час, лиш знаю, що в справді доклали багато зусиль до підтримки українців тоді і зараз

 11 months ago 

та я не ображаюся, але тодішні реалії окреслила.
на фоні того, що українською писала лише я, ви (хоч ви писали досить рідко) і оля маслієнко – ми б втрьох ніяку українську спільноту не зробили б.

 11 months ago 

Ну на двох стільцях довго не всидиш, а я і Ольга Маслієвич більше на Хайві часу проводили, то ж велика вам дяка, що ви тут спільноту підняли.

 11 months ago 

Та дякувати точно не треба, кожен просто інстинктивно дьоргався, і вийшла спільнота) до неї було ще 3 невдалі українські спільноти, до речі

 11 months ago 

Кожні зусилля потребують вдячності, так ми влаштовані)

 11 months ago 

А що куратори американські справді?

 11 months ago 

Імена і прізвища тих, хто давав ключі, були досить американськими (пізніше гуглила – справді є згадки в інтернеті як працівників центрального офісу Steemit).

 11 months ago 

Бо думав, що стімітом тоді (а може й зараз) рулили азіата від Джастіна Сана)) Коли мережу йому продали, там одностайно це підтримала лиш корейська спільнота, а решта наважилися на форк мережі, так з'явився Hive.

 11 months ago 

Я тебе часто бачу, то ж і тут теж раді бачити.
З поверненням.

 11 months ago 

Ну, якщо на хайві прокручую свою стрічку, то іноді бачу теж. Але я більше пости по спільнотам лайкаю, в яких публікуюся, а це в основному Team Ukraine.

 11 months ago 

Привіт ;)
З поверненням! 🎈 Раді бачити вас у нашій спільноті. Бажаю творчих успіхів і побільше кураторської підтримки! ;)

 11 months ago 

То вже залежить від волі самих кураторів))

 11 months ago 

І дякую!

 11 months ago 

З поверненням!👍😊

 11 months ago 

Дякую!

 11 months ago 

Це чудово!))) З поверненням!

 11 months ago 

Дякую!))

 11 months ago 

Не можу исати з поерненням, ми то й не прощались :))

 11 months ago 

З поверененням)

 11 months ago 

Ну, для когось я і не зникав, чи не так? 😉

 11 months ago 

Я не перетиналася з вами, Тарасе, але теж рада, що всі раді! Успіхів вам у блогерській творчості! теплій благодатній осені) ✋🌹

 11 months ago 

Дякую, хоча сьогодні дощ, але осінь від того не стала гіршою))

 11 months ago 

Дощ – це вам небо хоче сподобатися)) 🌈

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58387.03
ETH 2359.14
USDT 1.00
SBD 2.37