Підготовка до заморозків

in Ukraine on Steem4 months ago (edited)

IMG_20240418_195117.jpg

Привіт, друзі! Розпочну я з того, що потрапив сьогодні у доволі неприємну ситуацію, яка зіпсувала мені настрій. Зранку я зайшов у Стіміт і побачив, що за мене проголосував кураторський акаунт @steemcurator07. Але на цифрах виплат це не відобразилося і я пішов перевірити steemworld.org, що ж там сталося. Виявилося, що мій голос куратори просто забрали назад. Отже, щось їх не влаштувало. Я поставив кураторській команді питання в коментарях, затегавши їх і через деякий час мені відповіли, що у мене "невідповідність клубному статусу". А я ж тільки вчора зводив баланс і усунув невідповідність, бо зізнаюся якось у мене вона виникла, то ж я швиденько поповнився. Тому я припустив, що чомусь не врахували мої трансфери переможцям конкурсу #photomemories. І оце ввечері, коли я зміг сісти за комп'ютер і підрахувати все, виявилося, що мої припущення правильні і річ саме у тій сумі, яку я витратив на призові. Але ж ці виплати не враховуються. Чи все ж враховуються? У мене вже була схожа ситуація кілька місяців тому, але я довів свою правоту. Цікаво як буде зараз, бо мені дуже неприємно, що мене запідозрили в обмані, це наче тобі ляпаса дали.

Оновлення: Ми дійшли згоди з іншим членом кураторської команди, що я правий. Але це змушує мене задумуватися мене про доцільність проведення конкурсу. Або ж перебування у якомусь із клубів. Але враховуючи відсутність належної підтримки для тих, хто не в клубі, це скоріше перший варіант
.

А тепер перейду власне безпосередньо до мого допису 🙂. Вчора я писав, що гідрометцентр розіслав повідомлення у телеграм-каналі сповіщень про тривоги, що сьогодні вночі має бути сильний заморозок, то ж я вирішив підготуватися, оскільки деякі рослини дуже чутливі до морозу.

Розпочав я полуниці, яку ми нещодавно висадили. Тут насправді я не певен, що варто було заморочуватися, бо заквітло буквально кілька кущиків полуниці (а морозу боїться саме цвіт), але все ж у мене був великий шмат поліетиленової плівки і я її розтягнув. Щоправда вона вже стара і там було кілька дірок, довелося меншими клейонками їх закрити. І звісно з притиснути чимось важким, щоб не здуло вітром)).

Наступним пунктом був молодий горіх. Ми колись посадили його з горіха, коли ще будівництвом будинку і не пахло. А цей горіх був взятий з дерева, що давало дуже крупні горіхи із тонкою шкарлупою, ідеальне поєднання 😊. Звісно, ці властивості не обов'язково передаються через власне плід, такі закони генетики, але шанси непогані. Ми власне з дружиною дуже довго чекаємо, щоб дізнатися, чи успадкував горіх ці властивості від свого "батька" (чи матері, я не знаю як там у горіхів 😄), а коли дуже теплолюбивий і чутливий горіх обмерзне, то цього року точно не дізнаємося. Власне я не знаю, чи будуть взагалі цього року горіхи, але якщо не спробувати врятувати горіх від обмороження, то ми точно не дізнаємося. То ж я вирішив обмотати його клейонкою також. А для того, щоб не зламати ніжні пагони, я поставив драбину, щоб була якась основа, щоб та плівка, доволі важка, до чогось спиралася.

IMG_20240418_200337.jpg

Далі я перейшов до винограду, який ми торік посадили. Він прижився, пережив зиму, то було б нечесно, якби він зараз обмерз. Тут я вчинив дуже просто - наиягнув звичайний пакет із супермаркету на кілочки, які були забиті довкола саджанця, щоб випадково не скосити винограду, коли він ще малий. Для надійності я примотав пакет скотчем)).

IMG_20240418_200505.jpg

Така ж операція з іншим саджанцем:

IMG_20240418_200752.jpg

Коли я обмотував третю лозу, прийшла Міка. Їй стало дуже цікаво, що ж це я роблю))

IMG_20240418_200945.jpg

Тут я повернувся за чимось важким і побачив, як же красиво цвіте яблуня перед терасою. Сподіваюся, що яблуневий цвіт не обмерзне, яблуні здається трохи стійкіші. А то у нас вторік яблука зовсім не вродили, зараз доводиться купувати в магазині, добре, що ціна нормальна (але про це в іншому дописі 🙂).

IMG_20240418_201312.jpg

Оце я накрив останню, найстарішу і найбільшу лозу:

IMG_20240418_202811.jpg

Ще залишилася лохина, яка рясно цвіте цього року. Один кущ матиме дуже багато ягід, другий теж непогано, а третій щось ніяк не розростеться. Це звісно, якщо все буде добре. Бо ж оце рятую їх від заморозків, а може бути що завгодно, у сільському господарстві непросто((.

IMG_20240418_202253.jpg

Оцей найменший кущик лохини я просто накрив відром))

IMG_20240418_202337.jpg

Тепер я сподіваюся, що все це спрацює і було недаремно.

Sort:  



We support quality posts and good comments posted anywhere and with any tag.
Curated by : @patjewell

Guess what? Your vote is back! Kindly accept our apologies. My teammate did overlook the prizes you transferred. The best is to always mention this at the bottom of your post.
From our side your post was not in vain. (•ิ‿•ิ)

 4 months ago 

Thanks a lot for you time and work!

 4 months ago 

Трясця, оце новина, які ще заморозки, нормально ж розмовляли))

 4 months ago 

Сьогодні вранці пронесло, хоча було дуже холодно, відчувалося як мінус. Тепер треба ще цю ніч перетерпіти, бо також можливі. В Карпатах взагалі сніг випав))

 4 months ago 

От це нормальный господарь. А я - раздовбайка. Тільки пару пеларгоній занесла до будинку😂

Я переконаний, що мороз, мабуть, дійсно був дуже сильним, щоб з ним впоратися. І як насправді там погодні умови. Як ви, хлопці, справляєтеся

Quite so sorry to hear about the scenarios that happen and I am so sure that now everything will definitely be fixed. You will definitely be curated in your next post

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61227.67
ETH 2682.99
USDT 1.00
SBD 2.62