Перша тисяча

in Ukraine on Steem8 months ago

Text_1000_SP_draw_on_a_poster.jpg

Привіт, друзі! Вчора я вирішив зробити собі вихідний від написання постів у Стіміті, бо вчора ми вдома мали дуже насичений день, бо святкували спарений день народження наших старших дітей. Це було класно, весело та незабутньо, але дуже виснажливо, то ж я просто не міг фізично зробити допис, навіть якби хотів, бо лише пів першої я закінчив вдруге завантажувати посудомийку брудним посудом, то ж я ледве волочив ноги і не міг змусити себе ще й зробити пост.

Через це непоміченою пройшла вчора одна важлива подія (ну як подія, і може і не така важлива 🤔), просто дещо символічний етап тут, на Стіміті. Коли я повернувся сюди, майже три місяці тому, у мене було 400 SP, які я одразу делегував акаунту @ukraine-steem, залишивши собі буквально крихти, на те, щоб зробити пост вдень та кілька разів проголосувати. А вчора я досяг позначки у 1000 SP у своєму акаунті (якщо не враховувати делегацію звісно).

Знімок екрана 2024-01-15 000002.png

Це було непросто. Я повністю дотримувався вимог #club100, переводячи все у Steem Power і навіть більше, я переводив у SP всі здобуті призові за виграні конкурси чи призові місця у них, чи бонуси за високу активність від @o1eh. Наскільки я зрозумів, це можна було б не конвертувати у Стім Павер, а залишити собі. Але я хотів пошвидше "прокачатися" до своєї першої тисячі, щоб потім делегувати її є акаунту @ukraine-steem. Отож, я досяг 1000 SP, але делегувати тисячу акаунту спільноти ще не зміг, щось не виходить, мабуть замало лишається, бо 500 SP я делегував без проблем, збільшивши таким чином свою делегацію на 100 SP. А за кілька днів, я сподіваюся, ще трошки піднакопичу і зможу делегувати омріяну тисячу)).

Ось таке моє перше, скромне досягнення на Стіміті 😊.

Картинку, до речі, згенерував за допомогою нейронної мережі Ideogram.ai. Вона не надто кидається в очі, але текст на ній принаймні чіткий, а цього не завжди можна досягти 😉.

Sort:  
 8 months ago 

Вітаю вас! 🙂🎈🎉 Перша тисяча це важлива подія! Я, наприклад, був дуже радий, коли досяг цієї планки 😁

Ideogram.ai

Гарний ШІ, іноді теж юзаю, бо він пише краще всіх)

Отож, я досяг 1000 SP, але делегувати тисячу акаунту спільноти ще не зміг, щось не виходить.

Все делегувати не можна, там є певні коефіцієнти в яких я теж не дуже розуміюсь)
Подяка вам від всієї нашої команди за довіру та делегації 🙃💙

 8 months ago 

Ну, в мене 8 SP все одно ще лишається))

 8 months ago 

5GeQYkdkTVXgMLtSnYLjCeB13ponnb67yW62AEoEPpD5LQYSckezE7dmY55mFQ5d3QGsDZ93hVQDXYsmcPaMREePgqwzBYJ5G8MSwK6M6wWvUcTL4qPh9DbUeM1tqSBXfByrKew86QiPB1RBLeKobV11JT7i1R1QdzFz3xatec3HUeRGXA615Q1U1fcjQJEZAq4v8nRtMBqaQtZsmG7hfP.png

 8 months ago 

Вітаю з таким досягненням! Впевнений, це було непросто. Якщо ви не втратите натхнення і дочекаєтеся, коли почнете отримувати SBD, ваш ріст прискориться принаймні втричі.

Я вам бажаю не здаватися, бо я люлю читати ваші дописи і хотів би й надалі регулярно їх тут зустрічати.

 8 months ago 

Я ще не збираюся іти, хоча іноді не вистачає часу та сил на якісні дописи. Ну і моєю кінцевою метою не є ріст заради росту, це я планував лише на початковому етапі 😉.

 8 months ago 

О! Вітаю! Далі буде легше😉

 8 months ago 

Що саме легше, накопичувати Steem Power? Як то кажуть, поживемо - побачимо. Та й просто спортивне накопичення стім паверу не є моєю основною метою тут, то ж скоріше я збавлю темпи, а не додам. якщо збережеться поточна ситуація)).

 8 months ago (edited)

Мої вітання!!!!!!!!!! Уявляй багато повітряних кульок і конфіті )))

Картинку, до речі, згенерував за допомогою нейронної мережі Ideogram.ai

Дякую за наводку!!!

Ps. Виявляється вона вже була в мене в закладках

 8 months ago 

Вітаю!

 8 months ago 

Дякую, хоча це не якесь видатне досягнення)). Цей пост радше для самого себе, бо коли пишеш щось на папері (ну чи клацаєш по клавіатурі і воно зберігається у вигляді нулів та одиничок), то в процесі написання чіткіше розумієш, те, чого ти досягнув і до чого прагнути далі).

 8 months ago 

Щиро вітаю, Тарасе, з таким чудовим досягненням!!! Молодець, продовжуй у тому ж дусі - і так дістанешся до першого дельфіна!)))

 8 months ago 

Дякую, але дельфіном такими темпами буду тільки за рік, то ж це зовсім нескоро. А зараз війна і все таке непередбачуване, то ж гадати що щось можна спрогнозувати що буде за рік час щонайменше дуже самовпевнено.

 8 months ago 

Блін, ви не поставили гештег #clubdolphin 🙈
Куратори по ньому шукають такі пости

 8 months ago 

Ой, відбій, це ж 1000, а не 5000. В мене щось не так із думалкою сьогодні)

 8 months ago 

😄

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58387.03
ETH 2359.14
USDT 1.00
SBD 2.37