Насичений день - 2

in Ukraine on Steem9 months ago

IMG_20231129_105717.jpg

Ну а як мені ще назвати цей день, коли я пишу пост, а вже десять хвилин як настала нова доба?). Чесно кажучи, я втомився як віл, який цілий день поле орав. Хочу коротко пробігтися по тому що я зробив сьогодні.

Снігу за ніч навалило добряче, довелося зранку чимало попотіти, щоб усе розчистити. Потім я метнувся на поліклініку, взяти в сімейного довідку з приводу довготривалої відсутності Даринки в школі. І то я настільки забембався, що вказав сімейному (який заміняє дитячу лікарку, що вже третій тиждень у відпустці) неправильну дату, так що тиждень десь пропав. Довелося дружині потім вдома згадувати шкільні роки і підправляти дату на правильну, щоб не іти ще раз на поліклініку. Фото засніженої туєвої алеї зроблене при виході з території амбулаторії.

Потім вдалося трохи попрацювати, але недовго бо син "упав на вуха", щоб піти з ним покататися на санчатах. Він відверто нудився вдома і перевертав хату догори дригом.

IMG_20231129_121353.jpg

Після катання на санчатах Маркіян пішов у гості до свого двоюрідного брата, а я зміг вдома ще трохи попрацювати. Аж поки мені не приїхало "лего". Дружина замовила пеленальний столик - комод. Без складання. В принципі правильно, бо нам зараз зайві дядьки зі своїми бацилами не потрібні, але якби не малюк, то я мабуть радше заплатив триста гривень, ніж пів дня сам на це витрачав. Хоча є один момент, заради якого варто було складати це "лего", але про це пізніше.

IMG_20231129_162614.jpg

Отож, тільки я щось почав розуміти в інструкції і дещо скласти, як настав час забирати Маркіяна від бабусі і вести Даринку на англійську. Це вкрало в мене мінімум дві години із збирання комода.

IMG_20231129_192535.jpg

Після вечері я з великою неохотою взявся знову за комод, тільки через те, що все було порозкидано по вітальні. Але потім ми дуже круто працювали разом із сином, який взявся мені допомагати 😉. Це був справді крутий досвід і дуже теплі моменти, які я мав разом з Маркіяном☺️.

IMG_20231129_220514.jpg

Не зважаючи на потужну підтримку, коли я на годиннику показало одинадцяту, я сказав " На сьогодні досить". Каркас комода ми зібрали, решту роботи над ним я залишив на завтра.

IMG_20231129_225929.jpg

Усе, бобік здох, очі зливаються. Напр.юдобр

Sort:  

Congratulations!

This post has been supported through the account Steemcurator06 for containing good quality content.

Curated by : @ridwant

 9 months ago 

Правда насичений день. Але переважно приємні клопоти. Головне, щоб з довідкою з поліклініки вчителька не спіймала на підробці )))

 9 months ago 

Розрахунок на те, що їй самій ту довідку треба віддати якнайшвидше 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58969.80
ETH 2512.94
USDT 1.00
SBD 2.48