Мій дуже маленький куточок світу

in Ukraine on Steemlast month

IMG_20200719_160721.jpg

Цікаво, а наскільки має бути маленьким куточок світу у конкурсі від @bazer, щоб про нього можна було написати пост? Я от раніше п. исав про дім, а тепер от вирішив ще зменшити параметри об'єкту опису до розмірів альтанки 😄. А що? Це дуже особливе для мене місце, яке варте дещицю мого часу та окремого допису))

По перше її зробив сам. Ну, точніше спочатку це був просто стіл у саду щоб можна було посидіти влітку в тіні дерева і відпочити від роботи чи зібратися щось відсвяткувати. Бо раніше ми просто виносили стіл влітку надвір, коли було дуже спекотно, щоб десь у саду посидіти в тіні дерев. Але це дуже марудно, тому я вирішив зробити окремий столик.

Потім, через кілька років, коли сестра вийшла заміж і у мене з'явився швагро, вже з його допомогою я зробив довкола нього альтанку. Для цього використали все ще буор під рукою, а оскільки швагро працював водієм на пивоварні, то були у нас дерев'яні піддони, а в якості даху ми натягнули тент від пивної палатки)).

Колись ми проводили там дуже багато часу, особливо влітку. Щодня там обідали, бо в маленькій батьківській хаті усім помістися було дуже важко. Коли приходили друзі, ми пили там пиво і грали у різні забавки, також святкували дні народження та інші святкові події. А ще, коли наставав грибний сезон, величезний стіл в альтанці чудово підходив для того, щоб розкласти там гриби. Ну, розкладав я переважно білі, але того разу, коли були зроблені ці фото, я ще й вирішив заморочитися і викласти лисички. Я не знаю чому, але виглядало це доволі ефектно. 😊

IMG_20200719_160728.jpg

IMG_20200719_160745.jpg

Потім, коли ми нарешті переїхали у свій будинок, але це не через це, а через те, що почалася війна і мене не було вдома дуже довго, ми перестали збиратися на альтанці великою компанією. А оце нещодавно в мами був день народження і ми пили там каву з тортиком, то альтанка вже "здала", стіл перехилився, тентовий дах вкритий мохом (хоча це навіть прикольно), не найновіше дерево, з якого вона зроблена стало ще старішим, то ж видно, що час її не пожалів. Як і усіх нас зрештою...


P. S. Фото, можливо десь і є (а може і нема, просто вирішив зробити такий невеличкий дісклеймер провсяк випадок) на одній із численних платформ, де я публікував колись свої дописи (а таких вже можна чимало прорахувати, хоча стіміт звісно топчик 😉, бо більшість з них довго не прожили), текст точно свіженький і щойно народжений в глибинах мого мозку)).

Sort:  
 27 days ago 

ОООООООО, грибний сезон, Тарасе, все ще продовжується?!))) Згодна на всі сто відсотків, що лисички виглядають дуже ефектно!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63764.77
ETH 3430.37
USDT 1.00
SBD 2.53