Кулінарний конкурс. Салат "Олів'є"

in Ukraine on Steem7 months ago (edited)

IMG_20231205_155029.jpg

Привіт, друзі! Я завжди, я нічого не встигаю, але я вже не психую, звикаю потихеньку. Хоча нерви мої вже нікуди не годяться, дружина каже, щоб я пішов до сімейного, щоб він мені заспокійливе якесь прописав 😄.

Отож, я якось випустив з уваги, що фінальний строк подачі заявок на участь у кулінарному конкурсі від @mariam.dariam завершився 6 грудня (хотів написати позавчора, бо календар на ноутбуці показує вже 8 грудня, хоча по факту я живу ще сьомим грудня, просто як завжди я нічого не встигаю 🤣), хоча і сам салат, і фото я зробив раніше. Але фотки є, то чого б не поділитися тим, як я олів'є роблю, хоча я точно нікого не здивую)).

А олів'є я дуже хотів ще до того, як було оголошено тему конкурсу, просто дружині зараз не можна, то вона не дуже хотіла олів'єшки у меню, а коли з'явилася тема "Салати", то я кажу: дивись це знак згори, щоб я таки зробив той салат, який за мною вже декілька днів ходить.

Отож, що нам треба для "Олів'є"? Та всі це знають, бо у мене самий звичайнісінький рецепт без усіляких там екзотичних компонентів - яйця, варена ковбаса, картопля, морква зелений горошок, квашений огірок та майонез. Весь секрет у тому, щоб усе дуже дрібно нарізати, справді дуже дрібно (крім майонезу звісно 😉).

То ж яйця потрібно зварити. Щоб вони точно зварилися накруто, я варив їх десять хвилин, то деякі аж потріскали, а одне аж вигнуло:

IMG_20231205_135646-COLLAGE.jpg

Треба 3-4 яйця, і як я вже казав, треба їх дуже дрібно нарізати:

IMG_20231205_135901-COLLAGE.jpg

Варимо картоплю (4-6 картоплин, залежно від розміру), чистимо від шкірки, також дрібно нарізаємо кубиками:

IMG_20231205_145611-COLLAGE.jpg

Так само робимо і з морквою:

IMG_20231205_144142-COLLAGE.jpg

Далі нарізаємо кубиками варену ковбасу:

IMG_20231205_151518-COLLAGE.jpg

... і квашені огірочки:

IMG_20231205_153302-COLLAGE.jpg

Залишилося додати лише горошок та витиснути до того всього пачку (а може й більше) майонезу, перемішати, додати сіль перець до смаку. Все, олів'єшка готова. Якщо маєте терпіння, не з'їдайте все зразу, кажуть, що буде смачніша )))

IMG_20231205_154239-COLLAGE.jpg

Але я не певен, мені щойно змішаний олів'є був мабуть смачніший, ніж "настояний". То я корисного мабуть там мало відбувається, коли воно усе бродить всередині. То ж я особисто рекомендую їсти цей салат, як усі інші, свіжим 🙂.

Sort:  
 7 months ago 

фінальний строк подачі заявок на участь у кулінарному конкурсі від @mariam.dariam завершився 6 грудня

Ваш допис прийнято до участі в конкурсі. Взагалі-то я помилилася на один день, я мала написати до 7-го грудня 🙂. У будь-якому випадку я не можу залишити поза увагою такий чудовий допис.

 7 months ago 

Дякую! ☺️ Добре, що я все ж в рішив опублікувати цей допис))

Congratulations!
This post has been supported through the account Steemcurator06 for containing good quality content.


Curated by : @ridwant

 7 months ago 

Аж їсти захотілось коли побачила ваш салат

 7 months ago 

Перепрошую))

 7 months ago 

banner.png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57344.91
ETH 3100.39
USDT 1.00
SBD 2.42