Кулінарний конкурс - Фарширована картопля

in Ukraine on Steem4 months ago

IMG_20240308_141743.jpg

Привіт, друзі! Я знову не встигаю і як завжди пишу допис до кулінарного конкурсу від @mariam.dariam за менш ніж за годину до його завершення 🙂. І вже другий тиждень поспіль я беру в ньому участь із "фаршированою" стравою, цього разу це фарширована картопля. Хоча, якщо чесно, це скоріше картоплини із діркою всередині, що заповнена м'ясним фаршем, і ще кілька дрібних деталей, але, як ми знаємо, у них ховається один волохатий чортяка😉. Жартую))

Отож, обираємо великі картоплини (з маленькими всі наступні маніпуляції буде важко провернути), чистимо їх і робимо всередині вздовж більшої осі отвір, для цього дуже добре підходить французький ніж. Він, в принципі і для чистки картоплі гарно підходить, особливо дружині, але мені якось зручніше звичайним ножем чистити 😄.

Blank 4 Grids Collage.png

Беремо заправлений (сіль, перець до смаку) свинячий або змішаний м'ясний фарш і пальцями набиваємо ним ці маленькі печерки у картоплі.

Blank 4 Grids Collage (1).png

Викладаємо фаршировану картоплю в деко для запікання, наливши на денце олії. Додатково по верху солимо, перчимо картоплю, накриваємо фольгою і ставимо в духовку при 200 С.

Blank 3 Grids Collage.png

А тепер "деталі". Отож, підготуємо овочевий "додаток" для нашої картоплі. Спочатку натремо на крупній терці декілька морквин (одну-дві, залежить від розміру), так само нарізаємо на дрібні шматочки одну цибулину і все це пасеруємо підлитій олією пательні.

Blank 3 Grids Collage (1).png

Нарізаємо тонесенькими пластинками кілька зубчиків часнику. Хтось витискає ножем чи на часникодавці, але мені подобається або нарізаний пластинками або взагалі цілий. Тоді аромат часника не такий гострий і лиш підкреслює основний аромат, а не змагається з ним. А ще так краще для мого шлунка, тоді не буде гарантованої печії 🙂. Додаємо до моркви з цибулею, а потім чистої води імпровізація була, бо вдома була відкрита пляшка білого сухого вина, але цей імпульсивний крок зробив цю моркву найкращою частиною страви)).

Blank 4 Grids Collage (2).png

Коли картопля частково приготувалася, моркву викладаємо поверху картоплі і знову ставимо у духовку, і чекаємо до готовності.

Зображення WhatsApp, дата_ 2024-03-09 о 10.11.34_c7268048.jpg

Ось і наша картопелька готова!

Зображення WhatsApp, дата_ 2024-03-09 о 10.11.34_75892f98.jpg

Це було дуже смачно, повірте на слово! 😊 Особливо, як я казав морква, тушена у білому вині, яка чудово доповнювала картоплю з м'ясним фаршем)).

IMG_20240308_141756.jpg

Sort:  
 4 months ago 

От точно спочатку треба снідати, а вже потім заходити на стімет, а то раптом там ваш пост про їжу, і все - можна захлинутися))

Виглядає дуже апетитно;)

 4 months ago 

Це моя помста тим, чиї кулінарні пости я читав вчора проти глупої ночі, коли вже спати треба лягати, а в мене живіт буркоче проти моєї волі, бо я щось зголоднів 😄

 4 months ago 

Ха-ха, ну тоді помста вдалася;)

Я сама не дуже люблю куховарити, але подивитися на світлини того, хто любить і вміє то окреме задоволення:)

 4 months ago 

О, яке диво! Я прямо-таки відчуваю, як це смачно!))) Ніколи не робила такої картоплі!))) Та й ми її купляємо, а в цьому році дуже багато "хворої" в середині...(((

Hello dear,
how are you feeling today, I hope you are doing well and great
Your food looks delicious, you really know how to cook dear, thanks for sharing your recipe with us. It really good to see your soup cooking. The view of the food is beautiful, I don't know how much fun it was to eat. I learned a new cooking from you.best reagard dear.

 4 months ago 

I'm glad you liked it!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64249.62
ETH 3184.05
USDT 1.00
SBD 2.48