Кулінарний конкурс - Деруни

in Ukraine on Steem5 months ago

IMG_20240214_151835.jpg

Привіт, спільното! Я знову вирішив взяти участь у кулінарному конкурсі від @mariam.dariam із стравою з картоплі. 🙂 Хоча ми не так часто їмо картоплю, бо не вродила, а купляти шкода. 😄 Жартую, картопля і справді не вродила, але ми просто намагаємося урізноманітнювати своє меню, їсти більше каш. Але час від часу хочеться побалувати себе чимось таким, як деруни. Це доволі важка страва для шлунка, принаймні для мого, тому ми вдома не готуємо її пізно ввечері (пізно ввечері взагалі їсти не можна, але іноді доводиться), бо смажена на олії. Але якщо все зробити правильно і не наїдатися перед сном, то тоді все ок, можна ласувати, бо насправді я дуже люблю деруни.

Переважно деруни смажить дружина, а я тру картоплю на терці (є ще варіант використати спеціальну насадку для дерунів у м'ясорубці, якщо вона є звісно 😄. У нас нема, ще не доробилися, але є у сестри і вони користуються цим режимом. Їсти можна і це справді економить час і головне, ймовірність травмувати пальці набагато нижча 😉). Але якщо терти картоплю на спеціальній дрібній терці, то їхня структура набагато більш пластична, немає цих мікрогрудочок картоплі, які мені не дуже до вподоби. Отож, тру картоплю я, бо моїх грубих пальців шкода менше, ніж тендітних пальчиків дружини, а дружина смажить 😂. Але сьогодні для конкурсу я все робив сам, бо це не складно, що ж там складного?)).

Отож, спочатку треба нам начистити картоплі. Ви виграли джекпот, коли маєте величезну, гігантську бульбу. Ми колись таку спеціально відкладали на деруни, щоб легше потім на терці терти. Але з минулорічним урожаєм найбільша ось така:

IMG_20240214_140949.jpg

Ну а далі тремо на терці:

IMG_20240214_141007-COLLAGE.jpg

Натер ось стільки. Для двох дорослих та двох дітей вистачить)):

IMG_20240214_142657.jpg

Кидаю чайну ложку солі, перемішуємо, залишаємо на деякий час, хвилин десять-п'ятнадцять, щоб відокремився сяк, який ми потім злиємо.

IMG_20240214_142810-COLLAGE.jpg

Трохи рідини виступило.

IMG_20240214_143549.jpg

Зливаємо весь сік, який виступив. В ідеалі, щоб не давати борошна (це класична рецептура), можна спробувати трохи побавитися і відтиснути терту картоплю через ситечко. Але зроблю спойлер, потім трохи борошна я все ж таки додав 😊.

IMG_20240214_143630.jpg

Ок, картопля є. Але без цибулі смак дерунів буде зовсім не той. То ж чистимо цибулю і так само натираємо на тій же дрібній терці.

IMG_20240214_143743-COLLAGE.jpg

Беремо куряче яйце (хоча качине теж підійде 😉), розбиваємо в картоплю.

IMG_20240214_144348-COLLAGE.jpg

Додаємо перцю, перемішуємо все:

IMG_20240214_144500-COLLAGE.jpg

Ставимо пательню на плиту, наливаємо олію:

IMG_20240214_144725-COLLAGE.jpg

Смажимо перший пробний дерун:

IMG_20240214_144837.jpg

Сіль, перець в нормі. Але вирішив все ж додати муки.

IMG_20240214_145010.jpg

Поїхали))

IMG_20240214_145307-COLLAGE.jpg

Щоб деруни не були такі жирні, викладаю їх на паперові серветки:

IMG_20240214_151203.jpg

Пора обідати)). Першою за стіл сідає Даринка. Я гадаю, що це фото говорить саме за себе 😊.

IMG_20240214_150339.jpg

Що ще хочу додати, хтось полюбляє їсти деруни без сметани, але це точно не я 😄. У нашій сім'ї, як більшість, мабуть, полюбляють деруни саме із сметаною.)) А деруни вийшли саме такі як треба - хрусткі, але не пересушені. І головне їх, поки вони такими хрусткими є, тобто практично одразу. От зняли з плити, виклали на тарілку, налили сметани - і вперед смакувати 😉.

Sort:  
 5 months ago 

О, деруни! Мабуть одна з найулюбленіших страв усіх українців. Ще не зустрічала людей, які б не любили дерунів 😊.

Дякую за участь.

 5 months ago 

До речі, у нас їх називають пляцки з тертої бульби)). Принаймні колись називали, коли я був малим, то знав тільки таку назву. Потім вже я дізнався, що то деруни 😄

 5 months ago 

Я згоден з думкою Даринки, яку вона висловила на останньому фото. Я маю точно такий самий вигляд перед дерунами 😁.

TEAM 2
Congratulations! This post has been upvoted through Curation Team#2. We support quality posts, good comments anywhere and any tags.


Curated by : @wilmer1988

 5 months ago 

Ооо 😍 Я теж обожнюю деруни з сметаною!)) Готую майже так само, але без цибулі. Додаю багато сухої зелені та приправ) Дуже крута страва! 😋

 5 months ago 

Думаю суха зелень точно деруни не зіпсує 😉. Але цибуля маст хев 😄. А замість сметани мені ще дуже смакує підливка з білих грибів)) Але зі сметаною краще).

 5 months ago 

От блін, розбурхали мені тут апетит, доведеться зробити сьогодні))

 5 months ago 

Я не один тут такий апатеторозбурхувач, он мені в око тут одна вівсяночка впала, так їсти заходів, а у свій пост навіть не заходжу, бо це мене доб'є 😄.

 5 months ago 

Хахах)) Ну то треба вгамувати жагу! Да і мені теж. Піду готувати)

До речі, тут один Стімівський журналіст знову у пошуках українців для свого нового інтерв'ю. Багато наших вже брали участь, я в тому числі) Можливо, бачили його пости.
Він просив попитати людей, можливо у когось є бажання та час для цього) Якщо коли-небудь захочете, тоді дайте знати)

 5 months ago 

Нє, я людина непублічна 😂

 5 months ago 

Logopit_1673449593323.png

 5 months ago 

Деруни - смакота! Прийдеться, мабуть, і собі зробити!)) Картоплю, схоже, чистив сам, бо залишилися чорні цяточки?!))) Мій чоловік дуже прискіпливо оглядає картоплю!)))

 5 months ago 

Ом-ном-ном) обожнюю деруни)

 5 months ago 

А я ось це читаю поки готується сніданок, і щось овсянка вже не така апетитна🥹

але травлення запустилось миттєво, вже урчить, дякую )

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68148.22
ETH 3249.65
USDT 1.00
SBD 2.67