Конкурс "Вид з мого вікна". Яблуня перед терасою

in Ukraine on Steem29 days ago

IMG_20230312_102736.jpg

Привіт, друзі! Насправді я доволі довго підбирав фотографії для цього допису, адже чимало світлин я довго роздивлявся і заново переживав приємні (і не дуже) спогади, пов'язані із ними. Тому хочу подякувати @strecoza за це, а також з те, що підхопила ініціативу і на своїх тендітних жіночих плечах вирішила компенсувати відсутність конкурсів у нашій спільноті від чоловіків, які раніше цим займалися, тобто від мене, @cranium і @bazer. 😊 Вона запустила, точніше відновила два чудових конкурси, в одному з яких - Конкурс "Вид з мого вікна" № 40. Contest "View from my window" #40 - я вирішив сьогодні взяти участь.

Взагалі то @strecoza якимось підібрала конкурси про те, чим я і так раніше ділився. Наприклад значна частина сьогоднішніх фотографій вже була опублікована тут, у Steemit, вибачайте, що я такий лінивий і не буду вишукувати кожен допис, де це траплялося.))

Тепер перейдемо до вікон. Як я вже писав. у нашому будинку їх багато - 23 (занадто багато, казала моя теща, коли ми замовляли вікна на етапі будівництва, бо нам не вистачало грошей на той момент (до речі, цікавий факт, на вікна пішла вся наявна на той момент у мене Steem Power, яку якраз вивів, бо передбачав, що грошей мені не вистачить. Так це сумно, але з іншого боку, зізнаюся, без Steemit у мене взагалі б не було цього будинку і я навіть не уявляю де ми б усі жили з моєю сім'єю 🙁. Тому наша платформа дуже важлива для мене, і зараз я сподіваюся, що мені не доведеться більше виводити SP, але час покаже, в країні війна, економічна ситуація дивом тримається на прийнятному рівні, але чи довго так буде?). У мене одразу виникло три основні локації, які могли б забезпечити мене достатньою кількістю фотографій для конкурсу - вид з великого вікна з дверима на терасу, вікна з кухні чи з вікон на другому поверсі, де буде наша спальня, але поки що це мій "робочий кабінет". Зрештою я обрав перший варіант, бо там найбільше фото, які можуть розповісти найбільш повну історію, пов'язану з нашим будинком.

Отже, перше фото (воно вище), зроблене 12 березня 2023 року. Тоді я перебував вдома на реабілітації після операції і це було через два дні після мого дня народження.

З наступним фото ми перескакуємо на три місяці вперед. Я вже був звільнився за сімейними обставинами, а ці ковбаски смажили ми на грилі на честь чудових людей, які допомагали дружині боротися з сумними думками, коли мене не було вдома. Вона евакуювалися з Миколаєва у перші дні війни і прожили біля Львова більше року і повернулися назад, коли ситуація стабілізувалася. Хоча вони могли і швидше, але Алла просто закохалася у Львів і ніяк не хотіла повертатися, про те її чоловік сумував за дніпровськими плавнями і своєю рибалкою. Але найвагомішим аргументом була його робота, бо інакше дружина ще довго б відтягувала повернення)).

IMG_20230609_131234.jpg

Перестрибуємо два місяці, тут вже все зелене та соковите, але погляд одразу ж притягує веселка над нашим незмінним орієнтиром - яблунею.

IMG_20230729_203132.jpg

Ще пів місяця вперед, тут вперше в кадрі з'являється маленький надувний басейн, в який ми набирали воду, щоб діти могли собі купатися у спеку:

IMG_20230816_101318.jpg

Кінець жовтня. Осінь затримується, трава все ще соковита та зелена, але з яблуні обсипалося вже чимало листя. До народження Максима десять днів (але ми ще зовсім не готувалися до пологів, бо ж вони розпочалися на місяць швидше, ніж мало б бути за природного плину вагітності).

IMG_20231026_174441.jpg

25 листопада. Дружину з Максимом п'ять днів тому виписали з лікарні:

IMG_20231125_104225.jpg

Схоже фото, але тут вже початок лютого 2024 року:

IMG_20240208_154400.jpg

Фото через тиждень...

IMG_20240215_075015.jpg

... і наступного дня. Який контраст, правда? (через два дні день народження дружини).

IMG_20240216_095107.jpg

А це 4 березня, практично через після першого фото. Тут зафіксоване дуже незвичайне природнє явище - веселка ранньою весною:

IMG_20240304_173251.jpg

Підходить до кінця друга декада березня. Знову випав сніг:

IMG_20240318_085305.jpg

Через три дні снігом і не пахне, зате надворі прекрасний туман (чомусь люблю цю погоду, мабуть тому, що не маю власного авто 😄) і морозець:

IMG_20240321_083826.jpg

Величезний стрибок у часі, знову літа, спека, діти плюскаються в басейні, Максим вже пробує повзати:

IMG_20240711_171648.jpg

Ще одна веселка (це все ще липень):

IMG_20240724_200506.jpg

Ну і найбільш пізнє фото на даний момент. Виорюють картоплю.

IMG_20240912_142812.jpg

Мабуть цього року ще буде кілька фотографій цієї яблуні приблизно в тому самому вигляді, як є. А наступного року (взимку чи вже навесні), доведеться кардинально обрізати гілки. Бо цього року було дуже багато яблук і майже всі основні гілки просто наполовину обламалися. І якби я не обтрусив половину яблук, то обламалися б повністю.

Sort:  
 28 days ago 

Здивували спочатку інформацію про те, що SP так допоміг з будівнитством. Це звучить дуже обнадійливо, значить вклавшись в цю платформу таки можна отримати плюшки.
Це не може не виглядати мотиваційно. Гарний допис. Райдуга 😍

 28 days ago 

Ну насправді я "провтикав" лайфчендж момент, який би мені допоміг би збудувати будинок набагато раніше. Але мені просто пощастило зрештою дуже, що я потрапив на Стіміт у ранні дні його розвитку, і це був 2016 рік, коли будь-яка крипта росла як на дріжджах. Зараз набагато важче і останні роки курс Стіму не давав великих "іксів", зараз це більше схоже на платформу для стабільного заробітку (якщо ціна токена висока, хоча більше 30 центів) і це також чудово. Але зрештою Стіміт ще може повернутися до минулої слави, я в це вірю)).

 28 days ago 

По фото така природа наче кожна міняє погоду щоденно

 28 days ago 

Це буде чудовий допис! Прям вікна часу😁 Я може і спробую написати щось на конкурс...
Але якщо бути чесною то я вже поставила твій чудовий допис на перше місце 😊 Ну дуже приємний і душевний допис 😁

 27 days ago 

Нічого собі, скільки краси з ваших вікон!))) Недарма ти сидів вночі - допис зробив, я впевнена, на перше місце!))) Головне, що і зимові знімки вставив в нього!)))

 27 days ago 

Головне, що і зимові знімки вставив в нього!)))

Так набагато цікавіше, видно як міняються пори року

Недарма ти сидів вночі - допис зробив, я впевнена, на перше місце!)))

Ну, це вже @strecoza вирішуватиме 😉

 22 days ago 

😉

 21 days ago 

Не здивована що цей допис зайняв перше місце 😊👍

 21 days ago 

Дякую!))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68195.23
ETH 2703.52
USDT 1.00
SBD 2.78