Конкурс "Моя улюблена страва". Качка з яблуками

in Ukraine on Steem10 months ago

IMG_20231127_132249.jpg

Всім привіт! Я вирішив взяти участь в кулінарному конкурсі "Моя улюблена страва" від @mariam.dariam. Мені навіть не треба було спеціально братися до готування, адже поки дружина була в лікарні, я дуже багато готував вдома. Та й зараз теж доволі багато готую, щоб їй допомогти. То ж коли мама передала мені качку, я вирішив: "О це чудова нагода приготувати качку з яблуками саме в рамках конкурсу" 🙂. Тим більше, що це справді одна з моїх улюблених страв😉.

Я готував за дружининим рецептом, то ж там половина імпровізацій, і я також їх успадкував. Тому це не найкращий варіант для наслідування, якщо ви ніколи не готували до того)).

То ж тушку качки розрізаємо на шматки - відрізаємо від тулуба крила, ноги. Сам тулуб можна розрізати на частини як є, з хребтом та грудною кліткою, а можна по максимуму обрізати філе, а кості залишити для супчика. Я надаю перевагу першому варіанту, дружина - другому.

IMG_20231113_172456.jpg

Коли качку порізали на шматки, лишаємо її в спокої, переходимо до яблук.

IMG_20231113_173552.jpg

Я знаю, що яблука буває кладуть цілими і це красиво так запікають, але у мене більш приземлений варіант)). По перше, яблука домашні і не надто презентабельного вигляду, деякі навіть з підгнилими боками. Це нічого. Яблука головне помити, шкурку почистити і нарізати скибками те, що нормальної якості. Вони дуже гарно потім підтушаться і сформують дуже смачний соус.

IMG_20231126_125506-COLLAGE.jpg

Далі на черзі морква. Я почистив дві середні морквини і нарізав їх кубиками.

IMG_20231126_130344-COLLAGE.jpg

Далі потрібна одна велика цибулина. Чистимо, теж дрібно нарізаємо.

IMG_20231126_130812-COLLAGE.jpg

Спецій - мінімальний набір: сіль, перець та часник. Сіль та перець даємо смаку, а зубчики часнику нарізаємо, а не давимо (це для мене, бо сильний часниковий смак викликає у мене печію, а так все буде дуже ніжно).

IMG_20231126_132006.jpg

Закладаємо все це у мультиварку (в мене є то ж я робив так, думаю, це спокійно можна приготувати у гусятниці в духовці). Викладаємо частини качки, далі яблука, моркву, посипаємо цибулею та часником, знову шар качки і по ньому все решта і так поки все не викладемо.

IMG_20231126_132047.jpg

IMG_20231126_132343.jpg

Далі - найцікавіше 😉. У звичайному варіанті качку заливаємо водою приблизно до половини закладки. А у варіанті моєї імпровізації присутнє ще й домашнє вино, порядне таке горнятко 😊 (і ні, воно не 2015 року, я не знаю, що то за наліпка на трилітровому бутлі 😄).

IMG_20231126_130706-COLLAGE.jpg

Все, виставляю час тушіння у режимі повільної варки\тушіння на 2,5 години. Качка виходить що справді пальчики оближеш 😊.

На гарнір можна приготувати будь-що : гарно смакує і з гречкою, і з рисом, і з кус-кусом, як на першому фото, бо саме цей гарнір був цього разу)).

Найцікавіше те, що морква у цій страві виходить чи не смачнішою за м'ясо)).
🙂
Смачного!

Sort:  

TEAM 2

Congratulations! This post has been upvoted through Curation Team#2. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @fjjrg

image.png

 10 months ago 

Оце я розумію робота! І страва класна, і допис дуже хороший. Дякую, мені справді дуже сподобалося.

Ви забули залишити посилання на свій допис під моїм конкурсним дописом, тому я трохи пізно знайшла вашу качку :)

 10 months ago 

Ой, справді 🙂

I bet it's really tasty!
You have plated it quite aesthetically. Bravo

 10 months ago 

Thanks!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60935.14
ETH 2365.47
USDT 1.00
SBD 2.55