День без фото

in Ukraine on Steem14 hours ago

P61206-075751-COLLAGE.jpg

Привіт, друзі! Якось так сталося, що я сьогодні не зробив жодного фото. Звісно, я маю що розповісти, хоча це доволі нудно навіть для мене самого, рутина - все те саме - робота, допомогти дружині по можливості, коли треба взяти малого на себе взяти, ввечері рубав дрова, нарешті закінчив - поколов машину дров. Це зайняло мені п'ять вечорів по дві-три години. Звісно, що машини мало, потрібно ще одну. Трохи напружує одразу стільки грошей витратити, що літо у нас дуже витратне, добре, що хоч Даринка у табір за рахунок громади поїде, лиш витрати на дорогу.

Отож, я нічого не фотографував. По перше, якось набридло одне й те саме фотографувати, а якихось природніх "спецефектів" типу веселки, сліпого дощу чи красивого заходу сонця сьогодні не було. А по друге, подумав, що візьму участь у конкурсі "Мій куточок світу", але там термін ще позавчора вийшов, то ж я сів і просто гортав свої фото у хмарному сховищі без особливої мети. З недавніх світлин я практично всім ділився, то ж я гортав і гортав вниз і десь у 2021 році натрапив цей колаж з фотографіями красивого вечірнього неба. Сам колаж Google Photos створив мені автоматично кілька місяців тому, я лиш тицьнув "Зберегти", просто додаток помістив цей колаж хронологічно за датою найсвіжішої фотографії, то ж усі фото на колажі старіші за 6 червня 2021 року 🙂.

Гарна підбірочка світлин вийшла, чи не так?

Хотілося б продовжити у цьому дусі, але схожих колажів у мене більше нема, підбирати дуже довго, якщо руцями. От якби можна було б якісь типу промпти прописати, як для нейронок, які генерують зображення. 🤔 Було б круто.

Спробував просто вибрати фото за певним параметром, наприклад "Світанок". Застосунок вибрав для мене чимало фотографій, деякі вечірні, але я старався обрати лише справді ранкові і відмітив галочками 12 штук, але коли робити колаж вручну, більше 9 не дає можливість обрати, тож деякі світлини довелося видалити зі списку. Ось що у мене вийшло:

P60925-081022-COLLAGE.jpg

Не так гарно, як перший колаж, чи не так? Не вдало розміщені деякі світлини, та ще й нема того ефекту хаотично розкиданих фото. У додатку на телефоні можна пересувати фотографії у колажі з місця на місце, але я не люблю працювати з телефона, навіть на екрані ноутбука окремі елементи колажа слабо видно, що вже казати про телефон. Так, можна збільшити, але тоді весь шарм колажа пропадає.

Я спробував ще раз. Створив запит "Поле", видало мені чимало зовсім не поля, але я обрав окремі елементи, бо гарно було, і взяв цього разу 8 світлин. Ось що вийшло:

фотосесія 1-COLLAGE.jpg

Трохи краще, як на мене, але все одно хочеться отого, як я казав, ефекту хаотичності, розкиданості. Так, є спеціальні програми чи сайти, де все це можна зробити, але потрібно туди фото завантажувати, вручну все це вибирати. Хотілося мати більше ефектів прямо у рідному для акаунта застосунку.

Sort:  

TEAM 5

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator07 We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.



SEARCH team.png

Curated by : @mikitaly

 5 hours ago 

Thanks a lot!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68147.96
ETH 3273.79
USDT 1.00
SBD 2.66