Катаюсь на сноуборді. I'm snowboarding.

in Ukraine on Steemlast year

Катаюсь на сноуборді.
Так так шалено сподобалося кататися на сноуборді. Я каталася на сноуборджі вперше, і це маса нових, веселих емоцій.
Так, я багато разів падала, але я вставала і пробувала покататися на сноуборді ще.
Мені дуже сподобалося, це дуже весело)
Ми їздили на західну Україну, до Карпат.
То були канікули. Зимові, веселі канікули.
Я добре провела час, розслабилася, відпочила, набралася нових сил та натхнення.
——————————————————————————
I'm I'm snowboarding. snowboarding.
I really enjoyed snowboarding so much. I went snowboarding for the first time, and it's a lot of new, fun emotions.
Yes, I fell many times, but I got up and tried to ride a snowboard again.
I really liked it, it's very funny)
We traveled to western Ukraine, to the Carpathians.
These were holidays. Winter, fun holidays.
I had a good time, relaxed, rested, gained new strength and inspiration.

IMG_8154.jpeg

IMG_8155.jpeg

IMG_8156.jpeg

IMG_8157.jpeg

IMG_8158.jpeg

IMG_8542.jpeg

IMG_8159.jpeg

IMG_8161.jpeg

IMG_8545.jpeg

IMG_7125.jpeg

Sort:  
 last year 

Гарна розвага).. Хоч можна й одне місце відбити.. але коли вмієш - це дуже класно!)

 last year 

ага якби ще вміла. це вперше пробувала. і до речі попу відбила))))

 last year 

Logopit_1673449593323.png

 last year 

Дякую☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64192.94
ETH 2764.54
USDT 1.00
SBD 2.65