THE DIARY GAME: 22.07. - Будні заробітчанина

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Всім привіт. Знову вихідний, тому хочу поділитися як він пройшов. В будні робочі дні навіть немає чого розповісти, бо коли працюєш по 12+ годин і в тебе є 2-3 години вільного часу то і цікавого нічого не зробиш. Помився, поїв та вже і спати йти треба.

Ранок в мене почався десь о 15:00(треба було перелаштовувати графік). Сьогодні мав зустрітися зі знайомими, був вибір між аквапарком, річкою та просто посидіти вдома у знайомого та пограти в приставку. В підсумку ніхто нікуди не пішов, бо у них з'явились справи. Якщо чесно, я не дуже розчарувався, бо всього один вихідний і хотілось просто полежати, поїсти щось смачне та подивитись серіал.

Доїдали вчорашню піццу. Доречі це одна з найсмачніших піц ,які я коштував, вони ще з сирними бортиками.

Стимммит1.jpg
Та, яка зліва з сирними бортиками

Валялись ми до восьмої години вечора, взагалі нічого не хотілось робити, до того ж треба було добре відпочити перед роботою, бо в мене зараз буде одна із самих кончених змін з 13:00 години дня до 1:00 ночі. Ні в магазин нормально не сходити після роботи, та ще якщо є якісь справи, то треба обов'язково вихідний брати. Ми вже з нетерпінням чекаємо, коли будемо працювати по 8 годин, я останній раз працював в такі зміни приблизно 1.5 роки тому. Взагалі, в завтрашній зміні вже мав початися графік по 8 годин, але як завжди нам в робочій групі відправили зміни в графіку, і сказали, що ще треба працювати по 12, але всього 3 дні.

З думками я зібрався десь о 21-й години, залишалась 1 година до закриття магазину, тому я швиденько полетів у магазин, якщо не встигну, треба буде харчуватися доставкою, а це мінус гроші.

Стимммит2.jpg
Встиг)

Звичайно ми купуємо продуктів на 1 неділю, але в цей раз я щось небагато взяв, так ще й сума нормальна, думаю цього повинно вистачити на 4 дні.

Стимммит3.jpg
Скупився на 200 злотих

Ось що з цих продуктів приготувала дівчина. Як же я обожнюю ці макарошки в сметані, грибами та філе з курки, це дуже смачно.

Стимммит5.jpg

Так пройшов мій черговий вихідний. В наступному пості хочу поділитися з вами робочими моментами, з яких в мене горить дупа, але про це вже потім.

Всім дякую за увагу та підтримку, до зустрічі!

Sort:  
 last month 

А ми сьогодні шаурмой вечеряли

 last month (edited)

Ооо, як я давно вже не їв шаурми в Україні

 last month 

О, про робочі моменти від яких горить та підгорає цікаво буде почитати. Мої теж у Польщі живуть, і графік роботи такий же. Але як питаю, що ви, як ви: Мама все добре.. хто ж правду розкаже

 last month 

Обов'язково розповім)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60181.64
ETH 2539.45
USDT 1.00
SBD 2.46