Перший пост за 2 роки

in Ukraine on Steem22 hours ago (edited)

Привіт спільното Steemit

Вагався писати цей пост, бо вже дуже давно нічого не писав. На 2 роки я пропав тому що перезгрузив себе своїм же саморозвитком, мало того, що я працював по 12 годин так ще й тренувався в залі, почав вивчати програмування, англійську, читати книги, в підсумку спав по 3-4 години(тільки на вихідних спав нормально) і так 4 місяці. І що з цього вийшло? Я просто перегорів, та майже на все забив.

Спочатку я перестав писати пости, після цього навіть 8 годин на роботі для мене були каторгою із за чого я брав дуже багато лікарняних. Пізніше перестав вивчати програмування, та англійську. На тренування я забив по іншим причинам, скинув 10 кілограм та не займаюсь спортом вже 7 місяців.

Зараз ситуація в житті змінилась, з'явилось багато чого нового і тому в мене багато ідей для постів, сподіваюсь вам буде цікаво це читати. Буду вести блог трішки інакше, не буду себе заставляти щось писати, якщо буде натхнення, то тільки тоді буду це робити, подивимось що з цього вийде. Сподіваюсь мене знову приймуть як в перший раз.

Усім дякую за увагу, до зустрічі!)

P.S. Скиньте будь ласка гайд, як правильно пости писати, я все забув))

Sort:  
 14 hours ago (edited)

Вітаємо, з поверненням! В закрепах нашої спільноти всі пости з фішками 😁

Велике дякую.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57893.29
ETH 3130.56
USDT 1.00
SBD 2.44