"My photo memories" contest #25 - Незабутня поїздка в гори

in Ukraine on Steem5 days ago (edited)

Стиммм1.jpg

Це було приблизно 8 місяців тому. Я працював тоді ще на минулій роботі і майже нікуди не виходив, бажання та часу не було. А якби і було то максимум куди я міг піти це в цілодобовий магазин купити собі щось смачне, це все що можна зробити, бо жили ми у дупі світу. Вид з вікна був на трасу, а місто було приблизно в 40 кілометрах.

Знаючи цю всю інформацію, одна сімейна пара подметушилася і почали збирати людей на поїздки в різні місця, до цього ж в них був свій автобус. Були збори на поїздки в замки, море, аквапарки, навіть в інші країни, короче багато куди їздили.

В один день, збирали людей на поїздку в гори, я щось не хотів спочатку їхати , це потрібно було вихідний брати, а це мінус гроші, так ще й там багато витрачу. Але все ж таки було багато друзів які зібрались їхати, тому я теж вирішив.

Їхали ми приблизно 7 годин за які в мене ледь не відпала дупа, бо для мене їхати так довго це жах.

Коли приїхали, то нас заселили в триповерховий будинок. Там було дуже затишно, нам взагалі дуже повезло з видом:

Стиммм2.jpg

У нас було 2 доби для того, щоб спробувати усе що можна, бо більше 3-х вихідних не дали(ці вихідні було тяжко взяти). Тому по плану було спочатку сходити на морське око.

Відіспавшись ми зранку всі зібрались та поїхали. Настрій був хороший, бойовий. Початок був хороший, ми йшли та насолоджувались природою, я був у захваті.

Стиммм3.jpg

Стиммм5.jpg

Стиммм4.jpg

Фото не може передати те, що насправді відчуваєш від таких краєвидів. Це свіже повітря, велич гір. Думаю, той хто був в горах мене розуміє, щоб кайфувати достатньо просто йти, вдихати свіже повітря та дивитися на гори. Але це ще не все, найцікавіше було далі.

Не пам'ятаю скільки ми йшли, але час пройшов непомітно. Через деякий час ми піднялись на саме морське око.

Стиммм6.jpg

Стиммм8.jpg

Стиммм7.jpg

Стиммм9.jpg

Були ми там нажаль не довго, бо була велика група людей(+-30 людей) і відведений деякий час на все, у нас був план того, куди нам ще потрібно йти .

Коли всі нафотографувались, треба було йти назад, а це вже зовсім інша історія. Якщо підіймаючись на гору ти ходиш, кайфуешь, то спускаючись тобі вже не так весело. Ноги болять, всі втомились і краєвиди вже на такі гарні, тобі всеодно, хочеться їсти та відпочити.

Це ми на останніх силах дійшли назад.

Стиммм10.jpg
Ми там ще хвилин 20 чекали інших людей

Коли ми думали, що вже нічого цікавого в нашій "програмі" не буде, ми помилялись.

Повернувшись назад в наше тимчасове житло, ми помились, переодягнулись і готувались до наступної пригоди.

Спочатку це і правда був басейн, але я йду і чую десь музику, не розумію де. Коли вийшов на двір я м'яко говорячи здивувався. Там була тусовка в воді(хотів прикріпити відео, але чомусь не пропускає).

Стиммм11.jpg

Стиммм12.jpg
Тут я ще займався спортом

Там ми були до закриття, нам так сподобалось, що ми навіть жартували нафіга були ті гори, треба було одразу сюди йти.

Потім коли знову повернулись в наші будинки ми всі разом посмажили шашлики, ну як разом, за класикою 1-2 людини смажать а інші сидять за столом і чекають)

Нарешті відпочивши та відіспавшись ми вже поїхали додому.

Дякую @yetaras за такий конкурс, завдяки йому отримав хорошу дозу ностальгії.
Конкурс тут - https://steemit.com/hive-145157/@yetaras/my-photo-memories-contest-25-or-or-or-konkurs-moyi-fotospogadi-25

Всім ще раз дякую за такий теплий прийом, мені дійсно дуже приємно. До зустрічі.

Sort:  
 4 days ago 

Думаю, той хто був в горах мене розуміє, щоб кайфувати достатньо просто йти, вдихати свіже повітря та дивитися на гори.

Так, повністю згоден, є щось таке в горах особливе, мабуть до неба ближче))

А де саме ви були? Це в Польщі? Бо Морське Око начебто там

 4 days ago 

Так, у Польщі, в Закопане їздили. А ви в яких горах були?

 4 days ago 

Українські Карпати

 3 days ago 

Природа дуже красива))
Я вас запамʼятаю )) Думаю у вас будуть цікаві дописи)))

 yesterday 

Дякую)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65988.06
ETH 3414.25
USDT 1.00
SBD 2.67