The diary game - Мій щоденник у Крафторіум

in Ukraine on Steem28 days ago

Зроби крок на зустріч Всесвіту і Всесвіт зробить крок на зустріч тобі

Про рані прокидання, дихальні вправи, зарядку та ранкові прогулянки лісом в Крафторіум

Просинатись рано - я давно бажав. І інколи навіть получалось.

Гортаючи мої соц.мережі, можна побачити ці намагання. Мов - ранковий підйом, склянка теплої води, зарядка та прогулянка.

З цього всього гарно прижилась тільки склянка води, і останній рік - зарядка 5ти-10ти хвилинна.

На все інше не вистачало натхнення/компанії/мотивації/...

Тобто чогось не вистачало.

В Крафторіум свій режим. І це як раз - ранковий підйом, зарядка, дихальні вправи, прогулянка лісом.

Приїхав я в Крафторіум в неділю 12 травня. В понеділок встав, не пам'ятаю точно, може 6:30. Так ми домовились з Ростиславом. Про ранній підйом. Але не домовились точно у котрій, тому прокидався я вяло. Але точно знаю, що у 8:17 ми вже слухали концерт тиші під час прогулянки в лісі. Знаю точно бо є фото на котрому час та дата))


IMG_20240513_081752.jpg


На наступний день, в понеділок 13-го, домовились про конкретний час, не пам'ятаю точно, щось типу 5:40 прокидаємось або що в шість ми вже на тренуванні на першому поверсі.

Десь так і встав.

Наступні дні режим той самий і прокидався так само, і потрохи день через день, рухав будильник на десять хвилин назад - 5:30, 5:20. Бо до шостої не встигав поробити всі ранкові справи, щоб у шостій вже бути готовим до дихальних вправ та зярядки.

Сьогодні неділя 19 травня. Сьогодні встав в 5:21, тобто через хвилину після будильника. До цього бувало переводив будильник ще на 10 хвилин вперед)

Тобто графік зараз такий, 5:20 будильник, стакан води, ванна/туалет, в шостій-початок сьомої починаємо зарядку, в сьомій-початок восьмої прогулянка, ближче до дев'ятої сніданок

Самопочуття

Трохи складно, трохи тяжко. Вставати рано - знаю взагалі задача не з простих для багатьох людей!

Точно знаю, бо є немало знайомих котрі теж бажають втілити цю звичку, робили спроби але регулярності так і не набули..

Тож трохи складно просинатись рано. І не просто прокинутись, а ще зробити дихальні вправи. До речі про них.

Наче треба просто дихати, лежачи, в комфортній позі!

Але тіло/мозок чинить спротив. Йому не хочеться. Йому хочеться зберігти статус кво, залишити все як було, не тратити калорії, не робити якісь дії. Тим більше за ці два роки, коли я жив сам, я вів взагалі дуже малоактивний образ життя. Міг по декілька днів не виходити з дому, взагалі! А коли виходив, то це могло бути просто похід в АТБ/Фора за продуктами.

А тут такі різкі зміни!

А після вправ дихання, ще й не звична зарядка - п'ять жемчужин Тибета!


image.png

Охох, це все після двох років сидіння за монітором. Звісно що самопочуття - хочу спати, тіло болить після нагрузок, мозк/тіло кричить - нічого не хочу робити, ляг полежи!

Але ж "ляг полежи", це шлях в нікуди! Я ту зарядку котру почав робити до Крафторіум, почав робити бо відчув як болить спина через постійне сидіння за монітором, і як "тягне/ниє" рука через постійне тримання смартфона.

От тому, це шлях до деградації тіла та духа це "ляг полежи" та подовши поспати.

Тож самопочуття ок, я радий що рано встаю, роблю вправи, йду гуляти лісом, насолоджуватись його запахами, кольорами, видами, ранковим сонячним променями та співом птахів.

Поки що впродовж дня незвикше тіло трохи болить (крипатура) через незвичні вправи, трохи не вистачає енергії і можу вирубитись та заснути. Але ж нічого дивного, два попередні роки були геть не фізкультурні.

Пройде період адаптації, все буде вері гуд!

Співпадіння/Синхронічність

Цю весну часто спілкуюсь зі знайомим котрий декілька років живе в штатах. Він ранком гуляє в лісі, бо ліс, він прям біля його дому. Я думав - от би мені так! Прям пташки біля вікна співають!

І ось і мені так, прям зараз коли пишу цей текст, пташки за вікном співають🫶️️️️️️

Але про справжні співпадіння я розкажу згодом🙏️️️️️️

Ще фото з ранкової прогулянки сьогодні:


IMG_20240519_075256.jpg

Засохлий стовбур дерева котрий подовбали дятли

Я думав в нього хтось чимось стріляв або якусь пику кидали, потім подивився вверх, поняв що воно сухе і його дятли довбили.



А зараз сиджу на горищі, хлопці фарбують дах, я змішую фарбу, подаю. Дописую цей текст та дивлюсь на гарні краєвиди


IMG_20240519_204151.jpg



Зроби крок на зустріч Всесвіту і Всесвіт зробить крок на зустріч тобі

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66705.81
ETH 3626.46
USDT 1.00
SBD 2.93