The Diary Game : 12/08/2022 : П’ятниця

in Ukraine on Steem2 years ago

Як виявляється, вчора була не середа. Тобто сьогодні взагалі не четверг, а п’ятниця!

Ну п’ятниця і п’ятниця, то не головне )

Помітив за собою що мені більш подобається щось робити якщо про це ще потім можно розказувати, показувати і тд тп

А якщо без показувати та розказувати, тоді щось і не дуже хочеться щось робити))

Плавно переходимо до того, шо я за сьогодні зробив про що можна розказати;)

На даний час в мене декілька челенджей

1 - Англійська

Тут складно на цьому тижні. Зараз я у найвищій лізі і тут дуже складно. Ну й нічого дивного, віща ліга!

Зараз у мене друге місце. Попереду чи то китаєць чи то японець, хтось з ієрогліфом на аватарці

І сьогодні з’явилась Марина котра мене підперла знизу


IMAGE 2022-08-12 20:50:19.jpg


Той хто на першому місці робить в середньому по 1000 балів на день. Це дуже богато. У мене був план 750 балів, але навіть це забагато. Це мінімум дві години на день.

Тому я хз, може зменшу колво балів, щоб мене не відвертало від бажання сідати за англійську бо це складно по декілька годин на день і треба себе змушувати

А може попрацюю над мотивацією і лишу як є)))))

2 - ий челендж - Вчусь жанглювати.
Вже щось вмію, але для того потрібно зняти відео, бо на фото воно ось так виглядає))


IMAGE 2022-08-12 20:58:24.jpg


Нашо воно мені? Давно бажав опонувати і це добра розминка після довгого сидіння перед монітором

3 - ій челендж - Холодний душ

Мета - кожен день приймати холодний душ впродовж 14 днів.

Почав з 30 секунд під холодною водою. Сьогодня 3 день, стояв під холодною водою хвилина тридцять секунд.

Сенс це робити - ну по перше це корисно і для організма і для моєї дісциплини. По-друге щоб в мене створювався бурий жир. Як у ведмедів. Яка зима нас чекає не зрозуміло, треба вміти на снігу спати якщо що

Ще почав писати текст про мовне питання, його попізже викладу як напишу. А ще записався до перукарні. А ще почув як пахне мій базілік на балконі, та взяв його переніс на підвіконня до кімнати

Фотографував, фотографував тікі шо, але світло вже не те, гарно не виходить, то вже завтра сфоткаю покажу. Але ж він запах зараз, коли я його трохи поворушив!

Треба хоч якось сфоткати, а то так не цікаво, треба похизуватись базіліком))


IMAGE 2022-08-12 21:15:43.jpg


Ще є помідори, но щось з них толку не буде, квіти оподають:( мало світла, мало землі на 5 кущів, тре було один лишити, але не поднялась рука вирвати 4 зайвих. Тепер в мене п’ять кущів і ніх.. толку(

Хоча можно купляні помідори терти об кущі тоді вони помідорами хоч пахнуть))))

На цьому все, бо треба щось з англійською виришити

Побачимось;)

Sort:  
 2 years ago 

Ого, які корисні звички!😀
А просто холодний душ чи контрасний?

 2 years ago 

Контрастний)

 2 years ago 

Я пробувала якось, але не прижилася звичка)))

 2 years ago 

Я поки тримаюсь)
Но це така собі процедура, пити каву зранку кайфовіше ніж під холодним душем стояти)))

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62661.87
USDT 1.00
SBD 3.76