Мій перший пост в Steemit

in Ukraine on Steemlast year

Всім привіт, мене звати Тихон, мені 8 років, я зараз живу у Франції, я навчаюся у третьому класі.

Хожу у французьку школу та онлайн навчаюсь в українській школі.

Я люблю грати в онлайн ігри brawl Stars, Hill Climb Racing 2, Snake io, Minecraft та ще веду свій канал на Ютуб.

Я люблю вивчати французьку мову та математику.

Я люблю грати в теніс та робити щось з паперу.

Я люблю читати Ґравіті Фолз Minecraft Мауглі.

Я обожнюю їсти рибу та пончики.

IMG_20230220_203705_255.jpg

Тут я буду вести свій блог показувати як я граю, навчаюсь, та роблю відео.
До нових зустрічів.

Sort:  
 last year 

привіт, Тихоне! тату Віктору привіт)

 last year 

Привіт! Вітаю на Steemit

 last year 

Вітаємо у спільноті, вітаємо на платформі!

 last year 

Привіт.

Я люблю читати Ґравіті Фолз Minecraft Мауглі.

А що це за книжки, покажеш?

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62907.89
ETH 3379.73
USDT 1.00
SBD 2.50