У мене Свято - я стала дельфіном! 🐬

in Ukraine on Steem6 months ago

image.png

Всім привіт, мої любі друзі!

Зграя Дельфінів у нашій спільноті Ukraine on Steem поповнилася ще одним Дельфіном!))) І моїй радості просто немає меж!!!)))

Скажу чесно, я про таке навіть не думала, бо виводила майже всі STEEM POWER, коли два роки тому захворіла на онкологію...
Життя не питає, чи є в тебе гроші на дороге лікування, чи немає...

І, якщо на небесах ХТОСЬ запрограммував мою Долю, то, мабуть, я недарма опинилася на Стіміті, без якого не уявляю свого життя!)))

Тому колись написала про нього пісню, яку сама і виконала!)))


Раніше я навіть не цікавилася, скільки треба мати STEEM POWER, аби стати Дельфіном. Але після допису @mariam.dariam подивилася в свій гаманець і побачила, що мені не вистачає ще досить багатенько, дивлячись на невеликі виплати, хоча завдяки щедрій підтримці steemcurator01 я почала наближатися до позначки 5000 SP.

І ось вчора STEEM POWER перетнув бажані 5000 SP, а сьогодні мій гаманець виглядає так:

image.png

Не хочу загадувати наперед, як буде далі, бо це дуже невдячна справа, але дуже б хотілося, аби все було б так добре, що кількість Дельфінів добавлялася й добавлялася і перетворилася на цілу зграю!)))

image.png

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 6 months ago 

Вітаю з таким класним досягненням! Це чудово, що у нас стало більше дельфінчиків. Будемо підтримувати один одного.

 6 months ago 

Щиро дякую від всієї душі!))) Звісна річ, будемо підтримувати один одного!))) Навіть не думала, що будемтакемприємне відчуття!)))

A new dolphin great work, you will be double dolphin in no time :)

DolphinsBottleNoseDolphinGIF.gif

 6 months ago 

Thank you so much for your kind words! I really hope that life will turn out in such a way that everything will be so!)))

 6 months ago 

з поверненням до дельфінят!!! Ви просто зірка, клас, вітаю!🤩

 6 months ago 

Дякую, Юленько, за вітання та приємний комплімент!))) А я навіть не пам'ятаю такого факту в моїй біографії!))) Хіба я вже була дельфінятком?!)))

 6 months ago 

впевнена, що були — до великої війни, до тієї страшної хвороби (тьфу, тьфу, хай іде на болота).

 6 months ago 

Так, це цілком можливо... Але я про це тоді навіть не думала, бо зовсім не до того було!(((

 6 months ago 

Звісно, найцінніше – щоб люди жили і були здорові!

Congratulations 🎉🎉🎉
For your dedication and a long journey to this "dolphin" venture

 6 months ago 

Thank you very much for your congratulations! Yes, the journey was quite long due to all sorts of difficult life situations...)))

 6 months ago 

Чудова робота, так тримати!) Вітаю вас 😁🎈🎉🐬

 6 months ago 

Ой, дякую за привітання від всьго серця! Дуже сподіваюсь, що так все і буде!))) Аби у місті та зі здоров'ям все було добре!)))

 6 months ago 

Вітаю! Й бажаю цілий дельфінарій! 🐬🐬🐬🐬🐬🐬

 6 months ago 

Щиро дякую за привітання і таке чудове побажання!))) Та ось боюся, що на дельфінарій цілого мого життя вже не хвате...)))

 6 months ago 

Поздоровляю! Бажаю подальших успіхів!)

 6 months ago 

Щиро дякую, Ірішенько!)))

 6 months ago 

Вітаю, Валюша! Так тримати! 🌹 🐬

 6 months ago 

Дякую, моє сонечко!!!

 6 months ago 

Вітаємо 😁🎈🎈🎈

Logopit_1673449593323.png

 6 months ago 

Дякую!

 6 months ago 

Вітаю з дельфінятком ☺️🐬

 6 months ago 

Щиро дякую, Олесенько!)

 6 months ago 

Вітаю вас з таким чудовим доповненням! Я пропустив цей момент, бо два дні не заходив у спільноту і не читав дописів, трохи не до того було.

 6 months ago 

Дякую, Тарасе, за вітання! Це нічого, що побачив пізніше, головне, що побачив і привітав!))) Сподіваюсь, що колись настане такий час, що і тебе всі будуть з цим вітати!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67160.08
ETH 3517.35
USDT 1.00
SBD 2.70