The Diary Game 23.09.2022. Пригоди мого подарунка від Ukraine on Steem

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Сьогодні я хочу розповісти вам про пригоди мого подарунка.)))

Я зайняла перше місце у проекті "Отримуй призи за активність", де було написано:
"Найактивніший автор отримає:
Футболку з логотипом Steemit або спільноти Ukraine on Steem, та своїм ніком.
Персональну зірку в своєму званні

І ось АДМИН @dmitrik зв'язується зі мною в Телеграмі, щоб все обговорити...

Так, з приводу футболки) мені треба знати розмір, бажаний колір, відділення нової пошти, ФИО, та номер вашого телефону

"Ця чи ця?" - питає @dmitrik, приславши мені зразки.

image.png

image.png

Я жіночка не худенька, тому вибрала футболку чорного кольору з крупним малюнком - першу...)))

"Відправлю десь 16-17 числа" - пише @dmitrik.

Посилка прийшла... Я переслала донечці координати, щоб вона отримала її разом зі своєю... Моїх документів у неї не було і працівники відправили мені код, щоб я підтвердила, що посилка моя. Код не прийшов... Через кілька хвилин відправили другий... Знову не прийшов... Тоді мені дзвонить донечка і каже, що телефон, куди відправили коди починається з 068..., а у мене з 097...

Пишу я Дмитрику, а він відповідає: "Дивно, я вказував ваш номер, а свій, як додатковий. А вони вибрали мій номер основним. Доречі, мені тільки що два рази прийшов код..."

image.png

Наступного дня чоловік пішов в Нову Почту з моїм паспортом і отримав посилку, а ввечері приніс її додому...

image.png

Я відкрила пакет, а там така краса!!! І футболка, і аплікація на ній - просто супер!!! Розгортаю її, а вона розміром набагато менше, ніж я заказала!)))

image.png

Тепер мої хлопці благають мене вирішити, кому ж вона дістанеться?!))) Вони у мене худенькі, не те, що я))) А якщо поставити їх обох на ваги з однієї сторони, а мені стати з іншої, то можна ставити знак рівняння!)))

image.png

Ось подивіться на них - їм обом вона дуже личить...)))

image.png

Я їм кажу: "А може я схудну так, що зможу й сама носити?!")))
Чоловік відповідає: "Та в Україні всієї гречки не вистачить для цього!")))
А син додає: "І яблук теж")))

Дмитрик пропонував її замінити на більший розмір, та я відмовилась! Хлопці мені часто фотографують всілякі картини, так що нехай буде їм нагорода!))) Нехай тільки самі вирішують, кому дістанеться ця краса!)))

Я від усієї душі дякую Ukraine on Steem за всі чудові подарунки!!!

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Ну все, треба і собі таку буде зробити))))

 2 years ago 

Так за чим зупинка?!)))

 2 years ago 

Супер! Я теж хочу... А купити таку можна?

 2 years ago 

@dmitrik, мабуть, підкаже, що робити :)

Звісно підкаже! Треба всім по трохи придбати такі футболки, а потім організувати зустріч і обовьязково зробити сувмісне фото!

 2 years ago 

Обов'язково! 😉

Хочу зробити вам подарунок, якщо ви не проти)) Зв'яжуся з вами в телеграмі!)

 2 years ago 

Цього я не знаю!)))

А мені більш подобається перший зразок футболки... але вашим хлопцям і ця дуже личить))

 2 years ago 

Дякую! Я думала, що сама її буду носити, тому і вибрала цей зразок!)))

 2 years ago 

Thank you so much for your support!!!

 2 years ago 

О як добре, приз знайшов свого 🥇 переможця!

 2 years ago 

Знайшов, і він такий чудовий!!!

 2 years ago 

Вітаю. Приз дуже гарний

 2 years ago 

Дякую, згодна на всі 100!)))

 2 years ago 

Гарнюча футболка 😁👍 Вітаю з призом))

 2 years ago 

Дякую! Приз - сімейний!)))

 2 years ago 

Рада за "хлопцiв"))

 2 years ago 

Я теж! - Більше допомагати будуть!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58613.96
ETH 3153.58
USDT 1.00
SBD 2.43