The Diary Game 16.09.2022. "НАГОРОДА ЗНАЙШЛА СВОГО ГЕРОЯ"

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Доброго вечора, ми з України!

День сьогодні не задався, а сірість за вікном зовсім не сприяє позитивному настрою!)))
Але, щоб не думати про це, я, наче Попелюшка, взялася до роботи!)))
Всі літні речі упакувала в пакети і відправила подалі, "з очей геть", а замість них дістала теплі, які дуже скоро знадобляться.)))
А так ще хочеться сонечка і тепла!!!

imgonline-com-ua-Resize-Rwuh1IRuGOwm6.jpg

І знову дощ у вікна стугонить -
Настирливо так, навіть нетерпляче,
Неначе всесвіт в цю осінню мить
Над нашим містом безупинно плаче!

Прозорі сльози котяться по склу,
Як по душі, що від дощів заклякла...
Яскравим сонцем марю наяву,-
Бо так тепла жаданого забракло!

І навіть вітер, як спросоння, дме -
Йому несила розігнати хмари...
До свого серця пригорни мене
Та прожени, мій милий, злії чари!

В твоїх обіймах вмить відтану я,
Моє серденько в радості розквітне...
І оживе, злетить душа моя,
Крізь хмари в небо, де яскраве світло!

Прогноз погоди - дощ і дощ... А я так не люблю, коли ідуть дощі, особливо осінні! Одне добре - на дворі трохи потеплішало!)))

image.png

Рижуля лежить на дивані, то розкриє очі, то знову закриє - все дивиться, чим же я займаюсь?!)))

image.png

А я така хазяйка - і підмітаю, і прати білизну поставила...))) Попелюшці допомагали пташки та звірята, а мені - пральна машина і робот-пилосос!)))

image.png

Як тільки робот-пилосос почав бігати по кімнаті, Рижик зразу ж прокинувся і давай за ним спостерігати!)))

image.png

Потім я пішла на кухню і зварила суп з вермішеллю.)))

image.png

А потім прийшов чоловік... Нагорода мені від нього була - не поїздка на бал, а... "Ядро насіння соняшника".)))

Так що, "НАГОРОДА ЗНАЙШЛА СВОГО ГЕРОЯ"!)))

image.png

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

А так ще хочеться сонечка і тепла!!!

Нічого, скоро літо)) Відносно 😁

 2 years ago 

Дякую за відгук!)))

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

 2 years ago 

Thank you from the bottom of my heart for your support!

 2 years ago 

Thank you from the bottom of my heart for your support!

 2 years ago (edited)

Ох вже та осінь 😅
Насіння це класно, і чистити не треба))

 2 years ago 

Це точно!)))

 2 years ago 

Привіт :)

Конкурс по відбору учасників в "ТОП5 Українських постів" вже скоро завершується.

Оберіть свого фаворита серед постів українців і додайте посилання на нього у коментарі до конкурсного допису. 👇

Проголосувати тут

Дякую за ваш голос і чудових вихідних :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60704.11
ETH 2452.38
USDT 1.00
SBD 2.62