The Diary Game 15.09.2022. Я ЗНОВУ В CLUB5050!!! I AM AGAIN TO CLUB5050!!!

in Ukraine on Steem2 years ago

2zxDa-53dRb-1.gif

Доброго дня, ми з України!

Сьогодні я прокинулась з самого ранку в чудовому настрої! Виглянула у вікно, а там неймовірно фантастичний світанок!!! Я взяла смартфон і бистро його сфотографувала, поки він не згас і не втратив свою красу...))) Ось яке диво на небі!!!)))

image.png

А потім - до комп'ютера, перевірити, чи я потрапила сьогодні знову в club5050?!)) Бо останній раз, коли я виводила стіми, був 14 серпня...
І виводила їх не просто так, а для лікування...

Хоч фотографії, зроблені з комп'ютера, паганенькі, ось, що я там побачила:

в STEEM POWER відправила 442,692 STEEM

image.png

а вивела для прожиття 423.000 STEEM

image.png

Щиро дякую, в першу чергу @steemcurator01 за його могутню підтримку, а також всім друзям з нашої Української спільноти!!!

І тому я змогла збільшити свою делегацію в Ukraine on Steem до 500 STEEM POWER! І це, я думаю, ще не межа!)))
Моє сердце переповнене радістю та вдячністю!!!

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you from the bottom of my heart for your support!

 2 years ago 

Вранішнє небо просто супер!)

Вітаю з поверненням до клубу :)

 2 years ago 

Дякую!.. А зараз йде дощ!)))

 2 years ago 

Клуб це добре!) Вітаю! :)

 2 years ago 

Дякую!)))

Вітаю вас.

 2 years ago 

Дякую!)))

 2 years ago 

Бажаю високих гонорарів в клубі 😉

 2 years ago 

ООООООО, за це дякую!)))

 2 years ago 

Поздоровляю!)

 2 years ago 

Щиро дякую, Іринко!

 2 years ago 

Щиро вітаю)

 2 years ago 

Дякую!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59893.00
ETH 2414.92
USDT 1.00
SBD 2.43