The Diary Game 06.09.2022. ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ - СВІТЛЕ СВЯТО! BIRTHDAY - LIGHT HOLIDAY!

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Доброго дня, ми з України!

Ось і пролетіло свято - День народження Наталки... Їй не хотілось його відмічати, бо це понеділок, робочий день...
Я, звісно, запропонувала зробити салати, але вона відповіла: "Не переймайся, мамулю, я заказала суші, зробила бутерброди, порізала сир та шинку... Головне, зберемося сім'єю та поспілкуємося!"

Ну, як то кажуть: "Баба з возу.....")))

Оцей шикарний шар їй подарували не даремно, бо вона завжди каже на своїх дівчаток "мої принцеси"!))) Особливо в захваті була правнучка!)))

image.png

Але в цей день, як і в інші, в центрі уваги була, звісно, сама маленька принцессочка - Тетянка!)))
Як тільки я взяла в руки смартфон - вона зразу ж почала позувати!))) Таке мале, а вже розуміє, що треба посміхатися!)))

image.png

Ну, і фотографія накритого святкового столу...

image.png

Донька принесла коньяк, вино, мартіні і ще щось...
Хоча я і поставила коньяк біля своєї тарілки, але його пив мій чоловік, а я пила вино...)))

image.png

І ось доказ...))) Але я сфотографувала сам процес налиття - донька купила пристосування, яке вставляється в шийку пляшки і вміст не розливається!)))

image.png

У нашої зірочки Тетянки було своє питво, яким вона цокалась з сусідками!)))

image.png

Але найбільше їй подобалося бути з татусем, який дуже багато працює, а мала нудьгує за ним.)))

image.png

Доня включила музику, яка звучала прямо з люстри на стелі... А ще вона змінювала кольори... Класна люстра!)))

image.png

Час летів дуже швидко і правнучка почала вередувати, бо хотіла спати...

image.png

Донька почала з нею гратися, відволікати її, поки ми їли торт, але марно...)))
Ми квапилися так, що я навіть торт не сфотографувала...)))
Ну, що ж, торт буду фотографувати вже в свій День народження, хоча ждати довгенько...)))

image.png

image.png

Ось так і пройшло свято, а сьогодні я відпочиваю!)))

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you very much for your support!

 2 years ago 

Мабуть добре посиділи у сімейному колі 🤗

 2 years ago 

Дуже добре!)))) Тепер свята рідко трапляються!)))

 2 years ago 

Хочеться, чи ні, а День народження відмітити то свята справа!))

 2 years ago 

Я теж так вважаю!))) Тим паче, стільки позитивних емоцій!)))

How are you now? 🇧🇩

 2 years ago 

Everything is fine! Thank you!

 2 years ago 

Головне – зібратися разом, а поїсти неважливо що😌

 2 years ago 

Це так, згодна на всі 100!)))

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

 2 years ago 

Many heartfelt thanks for your support!

 2 years ago 

Як же багато їжі)

Сподіваюсь добре посиділи?)

 2 years ago 

У нас по-іншому не буває!)) Випили трохи, а настрій - зашкалював!)))

 2 years ago 

Ну це дуже добре. В такий час це дуже допомагає.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56204.99
ETH 2395.80
USDT 1.00
SBD 2.38