Щоденник 06.08.2024 року. Куля повз не пролетіла...

in Ukraine on Steem2 months ago

image.png

Привіт, друзі!
Ну що, "куля повз не пролетіла" - і мене відпривляють на онкохіміотерапію... А я так сподівалася, що результати КТ виявляться помилковими! Але МРТ все підтвердила...

Приїхала я в своє "рідне" відділення і почала чекати онколога, який пішов за моєю медичною карткою. А поки сиділа - сфотографувала своє відділення, діждавшись, коли у коридорі не було нікого...

image.png

image.png

Прийшов мій лікар, забрав результати дослідження МРТ і сказав, що через дві години буде медичний консіліум, і щоб я підійшла до актового залу, який знаходиться на першому поверсі.
А ще спитав чи я буду лягати в відділення хіміотерапії, чи піду на денний стаціонар. Я відповіла, що на денний...
О дванадцятій зібрався консіліум, а через деякий час вийшов мій лікар і сказав йти до ординаторської хіміотерапії, що, коли принесуть мої документи, мене погукають...

Поки сиділа в коридорі, сфотографувала такі гарненькі невеличкі бачки для різного сміття, які мені дуже сподобалися.)))

image.png

Потім мене погукали до лікарки, яка, поговоривши зі мною, дала листок з переліком для обстеження, і коли все буде готове і результати будуть задовільні, мене поставлять в чергу, бо дуже багато онкохворих...)))

image.png

Поверталися ми з чоловіком додому вже у другій половині дня. Він зайшов у магазин і купив мені улюблений зефір - втішний приз)))

image.png

Я лягла відпочивати, бо дуже втомилася, а чоловік пішов у гараж...
Прокинувшись, сіла до компа, приготувавши собі улюблені бутерброди, які ми завжди робили з Маргариткою.)))

image.png

А сьогодні вже здала аналізи та записалася на УЗД серця на п'ятницю...
Так що, епопея, на превеликий жаль, триває...)))

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 2 months ago 

Здоровʼячка вам.

 2 months ago 

Щиро дякую за дуже гарне побажання! Сподіваюся, що що так і буде!))) Я ще поборюсь за життя!)))
А що там у нас з конкурсом?)))

 2 months ago 

Скоро буде😅

Congratulations, your post has been curated by @dsc-r2cornell. You can use the tag #R2cornell. Also, find us on Discord

Manually curated by Blessed-girl


image.png

Felicitaciones, su publicación ha sido votada por @ dsc-r2cornell. Puedes usar el tag #R2cornell. También, nos puedes encontrar en Discord

 2 months ago 

Thank you very much for your support!

 2 months ago 

Дай Боже вам здоров'я і щоб забули за всі недуги. Зефірки давненько я їз куштувала

 2 months ago 

Щиро дякую за такі чудові побажання, дай Боже, щоб все так і було!
Чоловік мені частенько купляє такий зефір, бо я його дуже полюбляю...)))

Nice post you mentioned and you went to the doctor for various check ups and came home and listened to music for a while at home very nice to read your post also wish you well and the pictures of your pictures were very nice looking at the pictures was very heartwarming and eye watering. Well done and whatever mistakes you make in your various check ups must take care of your body and recover your body cares as soon as possible get proper check ups and take medicine hope you get well soon inshallah

 2 months ago 

Thank you very much for your kind words, @tammanna, for your participation and support! It is very important and pleasant for me!

 2 months ago 

одужуй скоріше, не хворій💕

 2 months ago 

Дякую, Галюнечко!

 2 months ago 

Попереду нелегкий шлях, але я вам бажаю щоб лікування було ефективним і щоб допомогло якнайшвидше. Ми за вас уболіваємо всією спільнотою. Бажаю вам міцного здоров'я.

Чи потрібна вам допомога коштами від @wox-helpfund зараз чи пізніше?

 2 months ago 

Щиро дякую, Олеже, за побажання, співчуття і підтримку!
Шкода, що на МРТ витратила п'ять тисяч гривень, і все дарма!((( Зараз поки у мене трохи грошей лишилося, може, ще якось обійдуся, бо мені дуже незручно "тягти" з вас гроші...

 2 months ago 

бо мені дуже незручно "тягти" з вас гроші

Тут не до незручностей, фонд для цього і створений. Майте на увазі, якщо буде потрібно, просто дайте знати.

 2 months ago 

Щиро дякую, Олеже! Зворушена до глибини душі!

 2 months ago 

Тримаємо кулачки та бажаємо вдалого лікування! Шлях не простий, але лікування потрібне, і нехай воно буде ефективним!

 2 months ago 

Щиро дякую, моя дівчинко!!! Мені навіть незручно, що ти так багато прислала мені стімів... Нехай все тобі повернеться стократно!

 2 months ago 

Нехай нас Бог почує. А стіми то дрібниці

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61757.03
ETH 2490.84
USDT 1.00
SBD 2.64