You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game : 15/06/2024 : How R U Doing? | Book | ADHD

in Ukraine on Steem10 days ago

Дивлюсь на тебе Юлю, і всі мої справи здаються такими мізерними, нічого не значущими!.. Так... Відстань між нами така велика, що навіть інколи буває страшно...

Sort:  
 9 days ago 

Навіть не знаю, чого ви так думаєте! І це неправда, у Вас прекрасні справи, ви дбаєте про рідних, створюєте домашній затишок, пишете дуже душевні вірші. Я ж цього всього не роблю, і мої вірші гострі. Тож ми просто робимо різне, але однаково важливе!

 9 days ago 

Щиро дякую, моя талановита дівчинко, за теплі слова підтримки! Мені дуже хочеться залишити після себе добрий слід на Землі!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61258.65
ETH 3372.50
USDT 1.00
SBD 2.53