You are viewing a single comment's thread from:

RE: START "Kids of the world" by @olesia | Week №61

in Ukraine on Steem2 years ago

Вау, супер!!!! Але 300 слів не дуже занадто?!))) Чи це, щоб шлях до перемоги був трудніший?)))

Sort:  
 2 years ago (edited)

500 слів це шкільний диктант. Документи, які зазвичай містять 500 слів, це твори середньої школи та коледжу, короткі повідомлення в блогах та статті новин. Так що 300 слів то ні про що. Ви зазвичай не меньше пишете.

Приклад 303 слова:

Я – Морська Наяда! І так мені комфортно в морських просторах серед інших рибок – великих та маленьких, химерних водоростей, морських гребінців, восьминогів, зірок та медуз. Морські глибини, що ревно охороняють свої таємниці, відкривають їх мені, я їхній наполегливий і наполегливіший дослідник, я – мешканець цих глибин.

Ви замислювалися колись, як виглядає морське чудовисько? Подивіться на мене, я – сама досконалість, я така прекрасна, що з мене можна писати картини! Чи щаслива я, як протікає моє життя на глибині десять кілометрів, чи може риба-людина жити на морському дні? Звісно, ​​я щаслива! Мені так приємно і привільно, що важко стримувати свої емоції – та краса, що оточує мене щогодини, щохвилини наповнює мене тою негодою та тим душевним спокоєм, які дозволяють мені бути вільною, бути собою та відчувати щастя кожною клітиною мого тіла від кінчиків волосся, до кінчиків мого чудового хвоста!

Мені багато відомо про те, як людина крок за кроком підкорює мою стихію, моє підводне царство, про неосяжні таємниці морських глибин, які міцно приховані, вони зовсім не розгадані. А те, що вони бачать чи відчувають, коли опускаються у своїх гідрокостюмах із аквалангами – цими апаратами, через які вони дихають, хіба можуть вони щось зрозуміти, відчути?

Варто мені почути звук судна, що наближається, або сплеск, що опускається людини, як я пірнаю на саме дно, куди ніхто не зможе наблизитися. Або я ховаюсь у найближчих заростях коралів, зливаюся з ними, ніхто мене не бачить, а я спостерігаю за їхньою безпорадністю, безглуздістю, страхом, з яким вони ніяк не можуть упоратися!

Їх лякають мої віддані друзі: акули, дельфіни, кити, з якими я граю, вони катають мене на своїх спинах, ми долаємо величезні простори, подорожуємо всіма морями і океанами, де нам немає межі для життя, млості і комфорту. Так, я - Наяда і з самого народження я маю, і вмію все, що потрібно для того, щоб відчувати себе і частиною, і господаркою морських глибин!

 2 years ago 

Так то ж диктанти!))) Можна і 1000 слів!))) Подивимось, що навигадую!)))

 2 years ago (edited)

Не прибідняємось, про дітлахів можна писати вічність🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66704.41
ETH 3487.40
USDT 1.00
SBD 2.99