#Freewrite contest | конкурс "вільного письма". Ще один "творчий вечір")

in Ukraine on Steem3 months ago

НА ХОРТИЦЕ 173.JPG

Добрий день, друзі!

І знову я вирішила прийняти участь у конкурсі @cranium, і знову написала кульковою ручкою на папері...)))
Сьогодні я вирішила вам не тільки записати мої тексти пісень, а й показати їх у виконанні моєї співавторки - співачки Запорізької та Чернівецької філармоній ЛАРИСИ БЄЛОВОЇ, яка написала і музику до них! А відео зробила моя донечка...

Цього разу у мене вийшло аж чотири аркуша... Треба було писати не в стовбчик, а підряд... Але вже переробляти не буду - бо і так прийшлося міняти кулькові ручки!)))

image.png

Час, за який написала три пісні разом із заголовками, склав

image.png

ПІСНЯ ПРО МОЛОДОГО КОЗАЧЕНЬКА

Над Дніпром літає чайка білокрила...
Берегом гуляє дівчинонька мила...
На козацькій вежі хлопець молоденький
Бачить дівчиноньку — і щемить серденько.

Козаченька шепіт лине над водою:
"Скоро, дуже скоро буду я з тобою!
Не журись, кохана! Почекай, Маруся! -
Прилечу до тебе, та і оженюся!!!"

Хортицею вітер день і ніч кружляє...
В куріні сопілка про любов співає...
Запорізьке ж військо вже напоготові
Україну-неньку захищати знову.

"Ворога здолаєм — повернусь до тебе,
Пригорнусь до серця під блакитним небом...
Не журись, кохана! Почекай, Маруся! -
Прилечу до тебе, та і оженюся!!!"

А як повернулись козаки додому -
Справили весілля хлопцю молодому
І його Марусі, дівчині коханій! -
Та пісні лунали майже до світання!!!

І тоді настане довгождане свято:
Принесе лелека їм малечу в хату!
Буде розквітати козаків родина -
Буде ще міцніша наша Батьківщина!


ПІСНЯ "НА ІВАНА НА КУПАЛА"

На Івана на Купала
По Дніпру вінок пускала...
Свого милого чекала
До ранкової зорі.
Та віночок за водою
Із надією хиткою
Плив, прощаючись зі мною
Знов до літньої пори!

Ой, віночок-віночок,
Серце радості хоче!
Хоче щастя й кохання,
Ніжних слів до світання!
Мого милого очі
Мені сняться щоночі...
Мій віночок бажання!
Ти — надія остання!

Квітку папороті дивну
Я зламаю в ніч чарівну.
Оживу, мов та царівна,
Що прийшла із забуття...
І до тебе я полину,
Мій коханий, мій єдиний!
Як під вікнами калина,
Стану часткою життя.

Ой, віночок-віночок,
Серце радості хоче!
Хоче щастя й кохання,
Ніжних слів до світання!
Мого милого очі
Мені сняться щоночі...
Мій віночок бажання!
Ти — надія остання!

ЖАРТІВЛИВА ПІСНЯ "ОДАРОЧКА"

Стука тиха ніч в віконце... Де ж ти ходиш, моє сонце?
Серце болем крається!
Як розгніваюсь на нього - тут він, тут біля порога
Зоряно всміхається.

Та й гука: "Одарочко! Та наливай же чарочку!
Випью -захмілію, та й тебе зігрію...
Та й не буде сварочки!

Милого зелені очі цілувати дуже хочу...
Ой, яка ж п'янка любов!
Я в обіймах дужих млію і душею молодію,
Аж кипить у жилах кров...

А він гука:"Одарочко! Та наливай же чарочку!
Випью -захмілію, та й тебе зігрію...
Та й не буде сварочки!

Свого милого кохаю, бо я кращого не знаю,
Ніжно посміхаюся...
А він все на молодичок в коротюсіньких спідничках
Нишком задивляється.

Мені ж гука:"Одарочко! Та наливай же чарочку!
Випью -захмілію, та й тебе зігрію...
Та й не буде сварочки!

Налила йому чарчину, щебетала без упину,
Немов тая горлиця...
Випити не забарився, спати й завалився -
Храп на всю околицю!

Ось тобі й: "Одарочко! Та наливай же чарочку!
Випью -захмілію, та й тебе зігрію...
Та й не буде сварочки!.."
Ось так!!!

Приєднуйтесь, друзі! Ось посилання на конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@cranium/konkurs-vilne-pismo-z-garantovanoyu-nagorodoyu-v-3-steem-freewrite-contest-with-a-guaranteed-reward-of-3-steem

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 3 months ago 

5GeQYkdkTVXgMLtSnYLjCeB13ponnb67yW62AEoEPpD5LQYSckezE7dmY55mFQ5d3QGsDZ93hVQDXYsmcPaMREePgqwzBYJ5G8MSwK6M6wWvUcTL4qPh9DbUeM1tqSBXfByrKew86QiPB1RBLeKobV11JT7i1R1QdzFz3xatec3HUeRGXA615Q1U1fcjQJEZAq4v8nRtMBqaQtZsmG7hfP.png

 3 months ago 

Дивовижна робота і пісні дуже гарні. Перша пісня взагалі дивожна!!!!

Дякую за прекрасний пост, сподіваюсь його прочитає велика кількість людей і оцінять на високому рівні!

 3 months ago 

Ой, щиро дякую за такі приємні слова! Ну, просто таки бальзам на душу!))) Чесно кажучи, дуже б хотілося, аби друзі зайшли та послухали пісні!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68799.09
ETH 3831.96
USDT 1.00
SBD 3.63