Фотоконкурс "МІЙ КУТОЧОК СВІТУ" #9. Неймовірний куточок світу зовсім поруч

in Ukraine on Steem27 days ago

image.png

Привіт, друзі!
Сьогодні я знову приймаю участь у Фотоконкурсі "МІЙ КУТОЧОК СВІТУ" #9, який ініціював @bazer.

Цього разу я хочу вам показати садибу моєї подруги Марієчки. Кожний раз, як ми приїжджаємо туди, мене охоплює почуття, ніби я попадаю в рай!
Чого у неї тільки немає! Є і ялинки, і самшитові кущі, і магнолія, і китайська троянда... А квітів там - цілі море, як починають квітнути з ранньої весни, так і закінчуються пізно осінню!)))
Та все це доглянуто дбайливими руками чудової господині садиби...

Ці фотографії я зробила минулого літа - на самому початку, а зараз Марійці не до посиденьок, бо вона втратила свого молодшого сина, якому тільки виповнилося 43 роки... Страшне горе навіть для нас, а для матері і для дружини - це просто катастрофа!(((

Але зараз не про це, помилуємося садибою!

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Є у них в садибі невеличкий ставочок з рибками, за якіми дуже цікаво спостерігати, особливо, коли кидаєш їм корм...)))
Того разу я не знімала відео ставочка, бо у мене вже є ВІДІО

Та й вже всі друзі сіли за стіл, аби продовжити наше застілля...)))

image.png

image.png

Ось такий куточок світу знаходиться біля нас!

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@bazer/ua-en-results-contest-my-corner-of-the-world-8-or-and-start-9-or-rezultati-fotokonkursu-or-mii-kutochok-svitu-8-or-pochatok-9

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

mycorneroftheworld9 contest ukraine steemexclusive

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

They have a small pond in the manor with fish, which are very interesting to watch, especially when you throw them food...)))
That time I did not take a video of the pond, because I already have a VIDEO

I guess this fish is eatable

 27 days ago 

“I think this fish can be eaten,” maybe it’s possible, because it’s a fish of the cyprinid family, but how can you destroy such beauty?!

 27 days ago 

Садиба просто неперевершена, я залюбки подивився усі фотографії і мені прям дуже подобається естетика цього місця 😍

Співчуваю з втратою(

 27 days ago 

Щиро дякую за теплі слова! Сподіваюсь, і ставочок із червоними рибками теж сподобався?))) Бо більше за все, він просто зводить мене з розум своєю чарівністю!)))

 27 days ago 

Все сподобалось!:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63764.77
ETH 3430.37
USDT 1.00
SBD 2.53