Contest | Color palette | GREEN FLOWERS! Зелені квіти хмілю, винограду і ...

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Ось і прийшов час наступного туру чудового квіткового Конкурсу "Color palette", ініційованому @olesia, з новою темою: "GREEN FLOWERS", в якому я теж приймаю участь, хоча, правду кажучи, зелених квітів, в прямому значенні цих слів, я так і не знайшла, хоч передивилася всі теки на своєму комп'ютері.

Але нерозквітлі "свічки" каштана теж зеленого кольору, тому, я думаю, що світлина може прийняти участь в конкурсі!)))

Наступні дві фотографії були зроблені на дачі онучки, де росте хміль... Я тільки що ввела в пошукач комп'ютера "квіти хміля" і побачила їх. Виявляється, що я сфотографувала таки КВІТИ ХМІЛЮ.
Значить, це попадання "в яблучко")))

imgonline-com-ua-Resize-JJqXXBigDExF (1).jpg

imgonline-com-ua-Resize-LLhaTXRifKXP6V.jpg

Наступні квіти винограду ( так стверджує комп!))) я теж сфотографувала минулою весною на дачі онучки.

imgonline-com-ua-Resize-u5e8KeftDy.jpg

А ось так квітнуть вічнозелені ялинки... Краса неймовірна!!!

Нерозквітлий бузок вже готується явити світу свою чарівність та принаду, а поки "наливається"

66666 064.JPG

Цей зелений кущ смородини я сфотографувала біля сусіднього будинку, але квіточок на ньому поки ще не видно...(((

66666 071.JPG

Це і все, що я "назбирала" у букет зелених квітів!

Дякую @olesia за цей чудовий сонячний конкурс!

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@olesia/7qvbde-contest-or-color-palette-or-green-flowers

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

banner.png

 last year 

Дякую!

Congratulations!
This post has been upvoted through steemcurator07.
We support quality posts anywhere and any tags.
Curated by : @anasuleidy

TEAM 4 CURATORS

 last year 

Thank you so much for your support, @anasuleidy!

I really love the flowers you presented today, I wish to come to Ukraine to see those flowers in life.

Your entry is nice and I wish you good luck in this contest.

 last year 

Thank you from the bottom of my heart for the kind words!
Be sure to come after the end of the war!

 last year 

Дуже гарна зелень) Хміль такий пахучий 😁

 last year 

Дякую! А я щось не відчула - мабуть вітер був в іншу сторону!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57899.47
ETH 3134.16
USDT 1.00
SBD 2.39