Contest - "Object of the Week" #66. Конкурс - «Об'єкт тижня» #66. Квіти з гудзиків

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго дня, ми з України!

Час від одного тура конкурсу до наступного пролітає просто миттєво! За подіями цього тижня я ледь не пропустила шістдесят шостий тур Конкурсу "Об'єкт тижня", ініційованого @strecoza, з черговою цікавою темою "ГУДЗИК", в якому сьогодні, в день закінчення, я таки приймаю участь.

Гудзиків у мене назбиралося дуже багато за ціле життя, тим паче, що я колись шила деякі речі, в основному жіночі, для своїх рідних та близьких людей! Це зараз підеш по ринках чи крамницях - придбаєш все, що завгодно, аби гроші були, а тоді - на все був дефіцит!)))

Ось тільки гудзиків - різна кількість, є, навіть, і по одному екземпляру... Є й цікаві гудзики на одягу, який я ще продовжую носити, тільки фотографувати їх дуже незручно... А тому обмежимось фотомоделями зі скриньки!)))

Оскільки зараз прийшла весна, я вирішила трохи пофантазувати і сфотографувати свої гудзики у вигляді всіляких квітів!)))

image.png

Якісь гудзики я зрізала з дитячого одягу, коли викидала його на смітник через діромахи!)))

image.png

А ця "квітка" символізує війну з рашистами, бо нині наша земля просякнута кров'ю загиблих українців...(((

image.png

Але не будемо зараз про сумне... Вірю, що все в нас буде гаразд!!!
А зараз ще кілька "квіточок")))

image.png

Серед них є гудзики, обтягнуті шкірозамінником...

image.png

І наостанок ще крапельку...)))

image.png

Звісно, це не всі мої гудзики, але найцікавіші я вам показала!)))

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-object-of-the-week-66-konkurs-ob-yekt-tizhnya-66

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

Logopit_1673449593323.png

 last year 

Дякую!

 last year 

в мене очі як в сороки розбіглися))))

 last year 

))) В мене гудзиків рази в три більше, та вони нецікаві!))) теж на сороку схожа - полюбляю все блискуче!)))

 last year 

Дякую за участь.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66937.04
ETH 3270.78
USDT 1.00
SBD 2.74