Contest - "Object of the Week" #62. Конкурс - «Об'єкт тижня» #62 "Валентинки" Валентини.)))

in Ukraine on Steemlast year

9e874dbf7f18c2096bfd8be66a8c82c9.gif

Доброго дня, ми з України!

Сьогодні я знову з величезним задоволенням приймаю участь в наступному, шістдесят другому турі Конкурсу "Об'єкт тижня", ініційованого @strecoza, з новою наступною темою: "Валентинка"

До Свята Святого Валентина молодь завжди дарувала один одному якісь невеличкі подарунки, сувеніри, кульки у вигляді сердечок та всілякі листівки з зізнаннями в коханні, і, звичайно, багато хто з хлопців дарували дівчатам квіти...

Так вже вийшло, що одна моя віртуальна подруга, якій дуже подобалися мої вірші та пісні, подарувала мені багато різноманітних листівок, зроблених на компі...
А серед них - чудові "валентинки", частина з яких - анімаційні.

Та ви і самі можете подивитися на них!)))

1ae1d3fa94ad46c8d38a9bb38ca83c11.gif
2zxDa-4Rhyk-1.gif

i-3146.jpg

2b95f3a3ba10c8b75c9df5cc68ae54af.jpg

Багато хто з друзів та і родичів теж думають, що День Святого Валентина - це День Ангела у мене. Тому завжди присилають поздоровлення, як і моя донька з онучками...)))
Ось цю листівку вони і подарували мені на Свято.

image.png

Але, коли я їм розповіла, що цей день - День Ангела ВАЛЕНТИНА, а мій - День Ангела ВалентинИ - 23 лютого, вони мені почали дарувати інші "валентинки"...))) Ось таку яскраву свічку, наприклад...

image.png

Або ось це червоне сувенірне серце на золотій мотузці, на якому літери "wi love", що означає - ми любимо тебе!)))

image.png

І наостанок - "валентинка", яку я зробила з різнокольорового паперу, коли була в санаторії...))) Це було ще до початку війни, тому серце жовто-рожевого кольору. А, якби я його робила зараз - воно б було блакитно-жовтим!!!

image.png

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-object-of-the-week-62-konkurs-ob-yekt-tizhnya-62

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

Супер!

 last year 

Дякую!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67443.68
ETH 3234.73
USDT 1.00
SBD 2.65