Contest - "Object of the Week" #61. Конкурс - «Об'єкт тижня» #61 Моя колекція біжутерії

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Сьогодні я знову приймаю участь в наступному, шістдесят першому турі Конкурсу "Об'єкт тижня", ініційованого @strecoza, з новою темою "Біжутерія".

З самої юності я була небайдужа до всіляких прикрас... Може, це карма, бо я народилася під сузір'ям "Терези", а, може, щось інше...

Якось я вам казала, що моя рідна матуся померла дуже давно - мені було тоді всього 1 рік і 9 місяців...
Так ось, коли я трохи підросла, її найкраща подруга дуже багато розповідала мені про неї. Моя мама, до того, як захворіла невиліковною хворобою, дуже гарно шила і все повторювала їй: "Як же мені хочеться побачити, якою виросте моя донечка!!! Я б її, наче лялечку, вдягала! Вона б виходила на вулицю - і сяяла, наче сонечко!"...
Так що, матусине бажання здійснилося - біжутерія на мені кожного дня сяяла на сонці!)))

З вісімнадцяти років я купувала, наприклад, буси, а потім підбирала кліпси або сережки, бо наборів тоді майже не було...
Але йшли роки за роками, і прикраси ставали все гарнішими і різноманітнішими. Вже не треба було бігати по магазинам та ринкам, щоб зробити якийсь комплект!

Літній одяг я шила собі сама, і під кожне вбрання у мене була підібрана біжутерія!))) Ось тому в мене стільки всілякої краси!)))

На верхній світлині і на другій - декілька шкатулок з моїм "багатством"!)))

image.png

Це - намисто...

image.png

А тут - святкові набори і ті, що на кожний день...)))

image.png

Ось ще різні набори, кольє та сережки...

image.png

Щоб все не фотографувати, я вам краще покажу ВІДЕО зі своїми прикрасами, яке я колись я зробила... Пропоную просто подивитися його! )))

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-object-of-the-week-61-konkurs-ob-yekt-tizhnya-61

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

Ого скільки всього)) Дуже гарна біжутерія 🙂

 last year 

Дякую! На фотографіях - то не все!))) Ось у відео краще видно!)))

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

 last year 

Thank you so much for your support!

 last year 

Дякую за участь

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 55938.98
ETH 2932.42
USDT 1.00
SBD 2.21