"Kids of the world"

in Ukraine on Steem2 years ago

20221025_190027.jpg

Добрий вечір! Дуже круто, що з'явився конкурс "Kids of the world" by @olesia . Хоча в мене поки що немає власних дітей. Та й племінники виросли. Дуже хочеться своїх дітей, але поки боги не дають таке щастя. Розкажу я вам краще, про сусідського хлопчика. З яким я потоваришував і часто влітку проводив вільний час.

20221025_190054.jpg

Про хлопчика часто описував у дописі. Що часто купую йому смачні презенти та іграшки. І за це я був обдарований живописом. Це також можна прочитати в одному з моїх постів. Ось скільки жив із дівчатами, все не виходило з дітками, може ще все попереду. І мені пощастить. А поки про сусіднього хлопчиська, він такий розумний, хоч і не по роках міркує.

20221025_190054.jpg

Він у школу не ходить, але прагнути до знань і пізнавати світ навколо себе. Влітку часто заходить до мене в гості, а коли холодіє, то наші зустрічі зводяться до мінімуму. Зараз почалися сезонні застуди, і часто хворіє. Мама його оберігає і рідко дуже виходять грати на вулицю. А тим більше що відбувається останнім часом у нашій країні.

То боятися що можуть ракети прилетіти. Зараз із кожним днем ​​ймовірність обстрілів зростає. Сподіваюся, що незабаром все стабілізується, з'являться у мене діти. І все буде добре.

Посилання залишу:

https://steemit.com/hive-145157/@olesia/start-kids-of-the-world-by-olesia-or-week-61

Приглашаю до участі : @andrea.boji, @mariam.dariam, @strecoza

Sort:  
 2 years ago 

Класний хлопчина!)

Сподіваюся, що незабаром все стабілізується, з'являться у мене діти. І все буде добре.

Так і буде! 😏 Мрії існують, щоб їх реалізовувати)

 2 years ago (edited)

7258xSVeJbKkzXhyseBP4PYz11eBDT8sW2oR1a4vfVFS6HmZMJVAudB8pojT5wozPayNzjSXifSpeRHjMLusiBeqqwaXx1XUfZQkwx4rnyQHF7EZV9qbce795eKScMM23k5AJnMHNsh1g.png

Which such kind love you show this child, may you get one of your own soon.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58085.08
ETH 2337.41
USDT 1.00
SBD 2.37