Забігайловка.

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Привіт друзі.

Давайте трохи розслабимося від напруги сирен тощо. Влаштуємо тут забігайлівку. Що це означає? Тобто тут під цим постом готуватимемося до новорічних свят, а далі придумаємо, як відсвяткувати Новий рік.

Згадаймо найкращі пісні, можна кидати відео. Найкращі побажання і просто потривожимо, про ювілей, який випав на сьогоднішній день.

У мене сьогодні вихідний, тож я можу собі дозволити потріщати. Скажете, Стекоза не тріщала у чаті? Ну а що тільки в чаті, давайте потріщимо тут)).

То ж як ми в таких умовах святкуватимемо на стимі Новий рік. Які є пропозиції, може поставити ялинку? А на ній іграшки з нашими фізіономіями)). Це в мене такі фонтазії)). Можна з аваторок, щоб більше впізнавали)).

Ще залежить від світла, хто як буде надходити сюди. Тобто я наливаю чарку, хтось приходить випиває, і залишає теж якийсь подарунок, потім приходить інший забирає і залишає ще щось цікаве, а може зробити фантом, заспівати пісню та інше і ще хтось заходить… і продовжуємо далі. Як вам така пропозиція? А можна просто потеревенькати)).

Р.S. Сама в шоці, але цікаво))
Р.S.2. У мене чомусь не робить правопис, тож будуть помилки)).

Sort:  
 2 years ago 

Потеревенькаємо. Все що турбує зараз кожного

 2 years ago 

😂 👍

клас))

продовжуємо далі грати))

я тобі залишаю келих шампусіку))

image.png

 2 years ago 

О клас, бухнемо, щоб стрес був у шоці🤣

 2 years ago 

Дуже цікаво!!! Треба подумати!)))

 2 years ago 

image.png

передай далі))

 2 years ago 

Цікава пропозиція. Треба написати допис

 2 years ago 

я пропонувала тут під постом потеревенькати))

 2 years ago (edited)

Та я ж не проти. Можу тут і можу допис написати

 2 years ago 

а це тобі

image.png

передай хід далі))

 2 years ago 

Ну як вже почали і передати далі хід. Тоді я беру Тебе і цей шматок торта і вишні які лежать поряд. Ідем в гості до @olesia. Як без горячого напою.

1576574710_1.jpg

Так що я передала хід.

 2 years ago 

Щось Олесі @olesia якось не те предлагаємо)) одні приголомшливі напої))

ну да, який рік , такі і подарунки))

image.png

 2 years ago 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

 2 years ago 

А може зробити Таємного Санту?))) Реально вислати одне одному (хто кому випаде) подаруночки на невелику суму Новою поштою)))

 2 years ago 

Не думаю, що хтось захоче писати всію адресу. тайни не вийде.

Ось тобі, це теж мандаринка.

image.png

передай хід далі ))

 2 years ago 

Яка незвична мандаринка)))))

Передаю @minecrafter, лови!)))
image.png

 2 years ago 

Дякую

 2 years ago 

Я так зрозуміла, що забігаловка не сподобалась. Не хочуть розважатися. Ну що ж, не до веселощів зараз усім.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60216.66
ETH 2326.87
USDT 1.00
SBD 2.48