THE DIARY GAME: 9 грудня 2023 р.

in Ukraine on Steem10 months ago

photo_2023-12-09_17-17-12.jpg

Привіт всім!

Сьогодні субота. Другий день на деревах стоїть лід і починає скапувати. Це дуже гарне видовище. В ночі дерева знов замерзають і стоять в льоду.

Тут видно білку, яка бігає у нас під домом.
image.png

Ось яка краса.

image.png

image.png

image.png

image.png

На вулицях повно народу, всі ходять до магазинів і щось купують. Мабуть готуються до свят. Я теж заказала багато подарунків через нову пошту і сьогодні ходила забирати частину цих подарунків.

Як я вже писала у малого ще буде День народження, то ж треба теж подарунок. Мої батьки по крамницям же не ходять, бо старі, то ж я купую їм, щоб вони дарували подарунки.

Заказала постільну білизну для малого, хотілося мені його новеньку постіль постелити. Далі лампу на стіл, тому що коти розбили усі лампи і сину темно писати в зошитах. Лампа світлодіодна і на акумуляторі, тримається 3 години. Далі заказала дві книжки «Різдвяна свинка» і «Стана головоломок», і нарешті знайшла книжки на українські мові про шахи. Я мабуть з місяць вже шукала, а мені попадалося на кацапській мові. Нарешті я знайшла на українській мові!!!

image.png

photo_2023-12-09_15-12-22.jpg

Ще заказала дві настільні ігри. Я довго вибирала і шукала, радилася з друзями, та й ще враховувала що подобається малому. Знайшла чудовий сайт з настільними іграми, не тільки для дітей , та для дорослих. Там такі круті ігри! На наступний рік ще буду купувати, тому що я сама зацікавилася ними)).

Membershowing
image.pngimage.png

І ще. Прийшла книжка Юлі @antorv! Вона прислала дві книжки нам с Дашою @darina14. Я з Дашою поруч живемо, то ж книжки прийшли на нашу нову пошту. Юля підписала книжки для Іванка і Ростика. Книжки чудові, бумага гладенька і в кінці цікавий кросворд і гра-ходилка)). Потім покажу детальніше)).

photo_2023-12-09_17-17-12.jpg

В цей раз вийшло дуже багато книжок, хоча в минулому році я теж дарувала малому книжки.

Sort:  
 10 months ago 

Книжка дуже крута я в захваті. А в мене є книга " Страна головоломок ". Якось в атб мені попалася

 10 months ago 

О, тепер і в мене буде))

 10 months ago 

Дякую, дорога✨️ Розкажеш, чи Ваня текст таки читав, чи поки тільки головоломки😅

 10 months ago 

гаразд))

 10 months ago 

banner.png

Силно препоръчвам, ако не сте играли да опитате Activity и Dixit , супер готини игри! ; )

 10 months ago 

Дякую, я на них дивилася. Дуже круті ігри. Взяла собі на замітку.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62847.35
ETH 2464.17
USDT 1.00
SBD 2.64