THE DIARY GAME: 28 квітня 2023 р.

in Ukraine on Steemlast year

Добрий день.

Вчора чогось нічого не стигла. Мені хотілося переробити купу роботи, але якось все пішло не так. Якось треба розписати по годинам, що я хочу робити. Тому що я хотіла і книжку почитати, і повишивати, але я свою улюблену справу не роблю вже з місяць. Це в'язати. Ще не можу дочитати книжку. Як що чесно, то книжка нудна. Я вже вирішила відкрити кінцівку і дочитати таким чином. І що ви думаєте, в кінцівки теж саме нудне. Ну що ж, я все ж таки її колись дочитаю)).

Ще хочу повишивати картину, але ніііяяк не доходять доне ї руки.

Ще вчора у малого була діагностична робота он-лайн. Чесно, я від нього устала. Тому що він як нібито не вчився цей рік. Кожний приклад не вірний. Я вже була розстроїлась. Ну, думаю, дитина зовсім не розуміє що робить. А потім якось пішло розв’язування задач. Ще й плюс домашні завдання теж з математики, я просто була в захваті.
Потім готувала обід, ну а як без цього. Три рази торчала на кухні, сніданок, обід і вечеря. Це здуріти можна від готування їжі. Хто б замість мене це робив би?)).

Коротше, я вчора так втомилась, що ввечері вже міцно спала. А малому на ранок виставили вищій рівень по діагностичній, я в шоці. Вчителька не знала, що мені це стоїло добитись цей рівень.

===========

Сама пишу конкурси, а в них не приймаю участь. Тож зараз викладаю фото вид з мого вікна. Це було вчора, у нас то дощик, то сонечко світить. В місті, писали, іде дощ, а у нас сонечко. Ще на вулиці їздять збиральні машини. Деякі є для тротуарів, а здорові для доріг.
Так, у нас на районі чисто і охайно. Хоча дивлячись де. Хтозна. Я живу в центрі і не бачу щоб було купи сміття.

Як бачите у нас з’являються на деревах листя, все зеленіє. В мене біля дома нема квітучих дерев і на проспекті теж. Все окультурене)).

photo_2023-04-28_11-26-25.jpg

photo_2023-04-28_11-03-35.jpg

photo_2023-04-28_11-03-34.jpg

photo_2023-04-28_11-03-34 (2).jpg

Такий допис вийшов.. неякий.. Ну що маємо, те маємо)).

Sort:  
 last year 

banner.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01