THE DIARY GAME: 25 вересня 2024. Середина тижня. Середа.

in Ukraine on Steem3 days ago

photo_2024-09-25_18-25-56 (2).jpg

Привіт всім.

Сьогодні у сина асинхронні уроки. Так було зручно, тобто можна було їх робити коли заманеться. Все ж таки малий сів на них вчасно, але трішки змінив розклад. Деякі уроки залишив на домашнє завдання. То ж на уроки в нас пішло всього три години. Інший час ми потратили на свій розсуд. Я дивилася фільми, а малий грався в майнкрафт.

Викладаю нове відео.

Для сина завжди купую фрукти, щоб за осінь він наївся вітамінів. А малий ще носом круте, не хоче їсти. То йому не подобаються кісточки в винограді, то не таке солодке яблуко)). Я розумію, що щоб поповнити запас вітамінів, треба їсти кілограмами. Потім куплю йому дитячі вітаміни і нехай поповнює свій запас. А от малину в цьому році влітку взагалі не їли, і коли я побачила її в продажі, зразу купила.

photo_2024-09-25_18-25-56.jpg

Зараз кругом ставлять водомати. Ми теж вирішили їм скористуватися, коли проїжджали поруч. Спочатку роздивлялися, куди кидати монетку або ставляти картку. Монетки покидали, але не зрозуміло куди вставляти купюру. В нас не вистачило стільки монет, щоб поповнити всі наші запаси, набрали тільки два бутля води. Іншу воду докупили в магазині.

photo_2024-09-25_18-25-56 (4).jpg

photo_2024-09-25_18-25-55.jpg

photo_2024-09-25_18-25-56 (5).jpg

На днях готувала курині котлетки. Вони вийшли соковиті, хоча я знаю, що з курячого філе завжди виходять сухі котлети. Розкажу маленький секрет. В фарш з куриним филе додати від 50-100 грамів масла і натертого на мілкої терці твердого сиру. Потім формуємо котлетки, без яйця. Котлетки виходять дуже соковиті, пахучі і смачні. Це рецепт мені зайшов, тож так завжди буду готувати. На тарілці я сфотографувала першу порцію, але навіть тут однієї котлетки не вистачає, тої що була в середині.)) Котлети дійсно смачні, всі сфотографувати не змогла, вони швидко зникли)). Ось такий простий рецепт смачних котлет з курячого філе.

photo_2024-09-25_18-25-56 (3).jpg

На сьогодні все. До завтра.

Sort:  
 3 days ago 

Я коли читаю про ці асинхронні уроки, рефлекторно хрещуся і дякую, що мала закінчила школу майже 20 років тому 😂

Така правда, в мене так само діти не їдять виноград з кісточками, яблука кислі, сливи дуже тверді або дуже м'які, персики, бо волохаті... 🤷‍♀️
Як мені мама казала в дитинстві: " Сиди голодна"
Ми в дитинстві їли зелені вишні, абрикоси, та яблука...😅

 2 days ago 

А я знаю цей секрет щодо куриних котлеток, а ще якщо немає масла та сиру, спробуй додати у фарш майонезу. Майонез також додає соковитості)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65546.28
ETH 2666.01
USDT 1.00
SBD 2.90