THE DIARY GAME: 25 травня 2024 р.

in Ukraine on Steem24 days ago

IMG_7103.JPG

Вітаю.

Зрозуміла, що через годину вимкнуть світло. Вирішила написати допис. Тільки сіла і знов об’явили повітряну тривогу. Застосування балістичного озброєння з Білгорода. Мабуть в них знов у дупі свербить.

Співчуваю Харкову. Сьогодні рашисти скинули дві ракети на епіцентр, де в той момент знаходились люди. Два дні назад також розбомбили велику друкарню Фактор-друк. Є загиблі і постраждалі.

Співчуваю всім рідним і близькім… Я хочу щоб росію залили бетоном, нехай вона згніє.

Хотілось розпочати щоденний допис, після останніх новин нема ніякого настрою. Але треба жити далі.

Сьогодні вихідний, я займалась хатніми справами. Робила все по трошки. Готувала обід, прибирала у кухні, перемивала посуд. Залізла в комору, роздивитися яке варення в мене залишилось. Виявляється в минулому році я нічого не варила, хоча може і готувала варення, просто не написала на банці рік. Взагалі не пам’ятаю. Коротше запаси треба поповнити, тому що мало залишилось. В мене вже в планах з яких ягід і фруктів я буду готувати.

В нас завжди було багато фруктів на дачі, а останнім часом щось родить тільки одна черешня. Я вирішила, що буду купувати по два кілограми і варити не по багато, але щоб було різне. Чомусь до цього я раніше не додумувалася, завжди мені хтось приносив якісь фрукти. Але ніхто не приносив мені наприклад персики)). Дуже хочу в цьому році закрити варення з песиків. Тай абрикоси в нас дуже мало родять, теж куплю і приготую)). Коротше запланувала в цьому році наварити варення. А ще восени буду (хочу) )) салати закатувати, тому що в цьому році хотілося з’їсти, а не було домашніх салатів.

IMG_7090.JPG

IMG_7091.JPG

IMG_7092.JPG

IMG_7093.JPG

IMG_7094.JPG

В обід готувала пиріг. Син запросив щось солоденького, ось тому я і полізла в комору за варенням)).
Батьки привезли з дачі півонію, таку гарну, що я просто не можу очей відвести. Я дуже люблю цей запах, дуже люблю як вона стоїть в мене вдома. Як би були такі парфуми, яб їх кожний день на себе пшикала, ось так вони мені подобаються)).

photo_2024-05-25_19-20-26.jpg

На сьогодні все. Наче встигла за часом. Світло ще є.

До речі, зовсім забула. Я ж купила цілий мішок цукру. Тож варенєчку бути!))
Мішок привезли додому. Коштує 1450 грн + 60 грн доставка. Дякую стиміту!

Sort:  
 20 days ago 

Гарні квіти
Пиріг на вигляд смачний

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65432.88
ETH 3423.54
USDT 1.00
SBD 2.30