THE DIARY GAME: 18 травня 2024 р.

in Ukraine on Steem2 months ago

photo_2024-05-18_19-56-49 (2).jpg

Вітаю.

Сьогодні вихідний. Тож я нічого не робила, як що можна так сказати. Сніданок, обід і вечерю ще ніхто не відміняв)). Прийшлось в обід сходити в магазин і купили продуктів, тому що холодильник був порожній.

В магазині брала таке. То спеції, то яйця, то ковбасу, олію, хліб, все по трішки. На вечір приготувала гарячі бутерброди. Син їх ледве дочекався і навіть допомагав готувати, щоб скоріше було)).

Потім зайнялася зачісками. Всіх підстригла, усі гарні і красиві. З себе теж не забула, підкрасила волосся)). Тепер треба це все прибрати і покласти на місця. Коротше роботу собі все ж таки знайшла, а так не хотілося нічого робити)). Ще треба на своєму столі прибрати і пилюку витерти)),

Ще забула написати. Я замовляла нову книгу по передзамовленню. «Сім чоловіків Евелін Г’юґо» Тейлор Дженкінс Рід. Коштує вона 199 грн в м’якій обкладинці. Це так класно! Я б за 500 грн її не придбала, а тут така спокуса. Видавництво ATRBOOKS вирішило зробити дешевший варіант в м’якій обкладинці, що інші читаці могли купити і прочитати цю книжку. Я в захваті! Тож я все таки буду її читати. От везе так везе)).

photo_2024-05-18_19-56-50.jpg

photo_2024-05-18_19-56-49.jpg

От і все на сьогодні. Світло сьогодні, я так думаю, вимикати не будуть. Буду продовжувати читати книжку.
До завтра.

Sort:  

You quite definitely have a day filled with so much positivity and that is really great to see. And it actually looks like you have a very busy day. Hope you find time to rest

 2 months ago 

Книгу маю, але ще не читала, чекає своєї черги))

 2 months ago 

Дивилась на цю книгу але замовила інші

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67443.33
ETH 3253.95
USDT 1.00
SBD 2.66