THE DIARY GAME: 14 травня 2023 р.

in Ukraine on Steemlast year

Поїхали вчора до свекрухи в село, та й і чоловік там зараз. Ну що я можу казать. Село воно і в Африці село. Село несапане, або діагноз, як ще можна назвати? А взагалі це Громада. Начебто і дім свій, і город свій, можна в любий момент прийти і там підмести, там скласти, гнидники убрать. Коротше, на вулиці під домом накидані усякі непотрібні речі. Я вже не кажу, що в хаті… Там сполошний сарай. Коробка на коробці, дивани заставлені коробками, що до них не пролізти і нема де сісти, купа ком’ютерних деталей, коробки з чаєм, брудна одежа, тощо. А що робиться у кухні?! Це жах. Мій малий там навіть обідати не захотів. Винесли йому на вулицю журнальний столик. Матюкаааюююсяяя яяя.....

Коротше, мої батьки в хату не заходили, бо не запрошували)). Але ж мій малий перелазив усе. Начебто і бойлер поставили і стіралку купили, і ванну переставили і нову поставили, стару вже не дивилась куди приткнули. Дали малому витиратися брудним рушником, він аж почервонів. Ще такого хаусу я не бачила. Є тільки прохід до столу, ком’ютеру і їхніх ліжечок, все!

Ми там провітрювались три години і поїхали додому. А коли їхали, малий мені каже: Мамо, давай на наступну неділю приїдемо і поприбираємо, і подушки попраємо. Та я згодна, я вже в телефонній розмові попередила, щоб готували коробки і пакети для сміття)). А як що вам так сміття треба, то коробки і складать акуратно, і гарно поставити в сарай. Дитина хоче на літо в село, тут залишилось дві неділі, а там срач.

Конечно, приїде «якась невістка - чужа кістка», буде тут командувати. Не, ну а засратися це не соромно? Я у шоці. Воно мені треба? Таки треба, тому що дитину на літо туди привезу. В минулому році я ж його туди не пускала, бо там же орки поруч стояли. А зараз відкинули їх, то ж можна і до бабусі. Нас там не було з позаминулого року. От так все змінилося.

Тож прийдеться їхати і все вичищати. Є надія, що злякаються і будуть самі прибирати, щоб до неділі все стояло чіки-піки.)))

Перед тим як їхати в село, ми завернули за квітами на дачу. Квіти для той же свекрухи, тому що і день матері, і минуле день народження, збиралися привітати. На дачі розцвіт деревовидний піон. Це така краса, а запах просто бомбезний. Хвастаюсь, поки не обібрали)).

Ось такі справи. Найшла і тут собі роботу, ну от навіщо воно мені? Ото так.

photo_2023-05-14_11-19-36.jpg

photo_2023-05-14_11-19-32.jpg

photo_2023-05-14_11-19-33 (2).jpg

photo_2023-05-14_11-19-33.jpg

photo_2023-05-14_11-19-34.jpg

photo_2023-05-14_11-19-35.jpg

photo_2023-05-14_11-19-37.jpg

photo_2023-05-14_11-19-28.jpg

Жовтий то тюльпан.
photo_2023-05-14_11-19-32 (2).jpg

Sort:  
 last year 

Logopit_1673449593323.png

 last year 

Гарні квіти! Дача почалась, а конкурси скінчились?!)))

 last year 

так

 last year 

Жалко...(((

 last year 

Ваня сам ініціатор прибратися — молодець який! В мами теж в гаражі жах робиться, ну не може вона викинути старі речі)

 last year 

Так, малий звик, коли чисто і пахне свіжістю))

То ж гараж , а в них в їхніх кімнатах, там де вони сплять, гостей нема де посадить, коротше))

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator08. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.


Curated by : @ridwant

Screenshot_20221130-164846_Canva.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63665.23
ETH 2621.19
USDT 1.00
SBD 2.77