THE DIARY GAME: 1 червня 2024 р. Похвальний лист

in Ukraine on Steem17 days ago

Вітаю.

Не можу дочекатися фоток зі свята останнього дзвоника. Я сама не фотографувала, тому що не було коли. Я мені вже кортить похвастатися похвальним листом, який получив мій син. Тож викладаю похвальний лист, а як що з’являться фотографії, я обов’язково покажу.

image.png

В мене сьогодні почалися канікули. Дитину відвезла в село. Він дуже задоволений, ледве дочекався)). Складав книжки читати, блокнот, для того щоб якісь примітки робить, навіть книжки з логіки, хоче щоб тато з ним трішки позаймався. Там у нього є велосипед, хоче і ввечері і зранку кататися, поки не буде жарко. А на вулиці спекотно, я ледве видержала, хоча їхали своєю машиною.

В селі приблудилася торік маленька кішечка. На цей рік вона принесла одне кишеня. Всі вирішили що гаразд, не хай буде, а потім вирішили подивитися, де ж те кишеня. Почали роздивлятися і побачили ще одне, і ще одне, і ще одне! Виявилося їх там аж п’ять малят. Кішка занесла їх в сарай і там сховала. Такі кумедні, тільки повідкривали очки. Я взяла одного на руки, а воно шипить!)) Я вже натішилася малюками)). Такі гарненькі і кішка гарненька з великими гарними очками.

photo_2024-06-01_20-23-40 (2).jpg

photo_2024-06-01_20-23-40.jpg

photo_2024-06-01_20-23-41 (2).jpg

photo_2024-06-01_20-23-41.jpg

Приїхала додому. Мені було дуже жарко, ледве відійшла від жари. Після обіду почала прибирати в хаті, навіть книжку не читала.

Ось так і пройшов мій день.

Sort:  
 16 days ago 

О, то ти бабуся тепер😊, аж п'ять пухнастих онуків 😊

 16 days ago 

🤣 в мене взагалі двоє котів, а не кішок. А то кішка в селі, не моя 😁

до речі в мене в брата на гаражах теж котенята, їх там всім селом кормлять, теж треба піти і по фотографувати, я туди їжу їм кожний день передаю 😁

 14 days ago 

от би зараз до бабусі у село на веліку поганять та рибу половити у ставку!

та навіть з сином логіку повчити теж було б вері гуд!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65368.93
ETH 3415.18
USDT 1.00
SBD 2.54