THE DIARY GAME: 07 травня 2023 р.

in Ukraine on Steemlast year

Привіт усім.

Ходила сьогодні до батьків. Ми там і нагулялися, і набалакалися. Мама, як завжди, вишиває свої картини. Деякі зробила у вигляді листівок, тобто вставити в рамку і поставити на стіл і на подарунок буде красиво виглядати.

photo_2023-05-07_19-34-39.jpg

photo_2023-05-07_19-34-39 (2).jpg

photo_2023-05-07_19-34-37.jpg

Зараз вишиває зиму, хоча вже весна, а вона вирішила зиму вишивати. Раз хоче вишивати, то ж нехай. Це її улюблене зайняття, вона останній час цим тільки і знімається. Ми тільки купуємо їй канву і нитки. Сама вона по крамницям не ходить, я та татко ходить, і купуємо всі причандалі)).

Малий знайшов свою колекцію машинок, але це ще не вся. Половина вдома лежить. Це він просто згадав, та давай свої іграшки передивляться.

photo_2023-05-07_19-34-40.jpg

Нас там накормили так гарненько, спочатку борщем, а вже під вечір смаженою картоплею. Наїлася знову от пуза і поплентались додому. Малому добре, він на велику, а я поки дійшла - захекалась)).

Поки йшла по дорозі, біля домів мужик лежить. Чи впав і забився, чи хто побив. Я не підходила, бо і так людей набігло. Визвали скору, подивилися на нього, а на голові кров. Він наче сів і поросив руки вимити. Сидячи мив руки. Мабуть просто впав і забився. В мене так дядько два місяці тому впав, переламав стегно і тепер лежить, не встає. Дівчатам дуже складно, тому що пролежні заважають всім жити. А це треба кожного разу перевертати и мастити, і не тільки спину, а ще й п’яти. Дуже все складно…

То ж я дійшла додому, та й думаю, що мені готувати на вечерю? Знов їсти)).

Ще хочу сьогодні поробити собі процедури з п’ятками. Хочу їх помастити потерти, щоб вже як зовсім стане жарко, я була гарненькою)). Представник косметичної повинен виглядати доглянуто)).

А зараз клепаю з малим уроки. Ой мені вже це набридло, страшенно… Я тільки пояснюю, малий розуміє як вирішити задачку, як тільки ні , то сидить довго і нудно, і нічого не вирішується. Ось такі справи. Пішла на кухню.

Sort:  

Вишиті картини - це неймовірно гарно 😍
А ваша мати вишиває по готових схемах?чи самостійно розробляє?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63101.67
ETH 2588.03
USDT 1.00
SBD 2.74