THE DIARY GAME: 06 травня 2023 р.

in Ukraine on Steemlast year

Привіт привіт усім!

Цей допис я писала два дні. Тож виставляю його як він є)). Не, ну що його казать, коли воно канешно (улюблена фраза) )).

На вулиці стало тепліше і я навіть оділася по весняному, тобто вже без курток.

Стоїть така теплінь, особливо вдень. А в домі дуже холодно. Сонце не нагріває квартиру. Дома ходжу в теплій піжамі, а син на уроках сидить з увімкнутим обігрівачем.

photo_2023-05-06_19-33-44.jpg

Вчора вийшли на вулицю, малому витягла велосипед. Він не довго такався, бо відвик. Останній рік постійно знаходимось удома, нікуди далі дачі не виїжджали, і також не дуже багато знаходились на вулиці. Хоча орків від нас вже відігнали далеко, але ще можуть достати. Та ще зима була, сиділи вдома.
Тепер будемо частіше виходити. Малого буду ганяти на веліку, а сама буду займатися швидкою ходою, тобто буду швидко за них іти)).

Я продовжую співпрацювати в косметичній компанії Лівеста. Зараз іде курс «Продавай», який іде три дні.))Навіть задають домашне завдання. Довелося виконувати 2 дні. Я не хочу виходити в ефір, тобто я соромлюсь це робити, тож пишу все в дописах. Те що можна було швидко промовити – я пишу. Хоча треба теж підготуватися до ефіру і приготувати, що потрібно говорити клієнтам, то ж хоч так, хоч так, все рівно прийдеться писати. Все викладаю в фейсбуці і потім даю звіт о виконані і виставляю посилання на нього)). По завершені навчання видають диплом. В мене вже один є)).

photo_2023-05-06_19-35-32.jpg

Мені цікаво сидіти і слухати про косметику. Вони гарно розповідають про неї, а ще слухаю відгуки дівчат. Я б усе купила, що є в каталозі, але бракує коштів)).

Знов задали домашне завдання, яке треба виконати до завтра включно, а я ще навіть не зрозуміла, що робити)) прослухала)).

Sort:  
 last year 

Я от зовсім не продажник, але в шостому класі Оріфлейм продавала:) Бо просто підійшла, тицьнула людині каталог, і жду))) А зараз так не спрацює, реально треба танці з бубном покупцям🤷

Завтра до мами їду, ще з нею подивимося каталог, може і їй треба що.

 last year 

Та я теж, то ж і навчаюсь)))

5й такалог до 14.05.
https://online.fliphtml5.com/sjvfc/owqs/#p=1
наступний 6-й з 15.05 до 11.06.
https://online.fliphtml5.com/sjvfc/hwxs/#p=1

 last year 

О, дякую

 last year 
  1. Вітаміни для зору – ст. 30 (1 шт.)
  2. Гель для душу з аргановою олією – ст. 126 (1 шт.)
  3. Гель для душу з оливковою олією – ст. 126 (1 шт.)
  4. Чай з апельсином – ст. 174 (1 шт.)
  5. Мило – ст. 198 (4 шт. – кожного по одному)
  6. Кисневий порошок – ст. 202 (1 шт.)
  7. Гель для кольових речей – ст. 202 (1 шт.)
  8. Крем для чищення поверхонь – ст. 204 (1 шт.)

Такс, це з наступного, новішого каталогу :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94