THE DIARY GAME: 04 серпня 2024 р. Бажанки і консервація.

in Ukraine on Steem14 days ago

photo_2024-08-04_21-07-27 (2).jpg

Вітаю.

Я сьогодні забігалась. По перше, витягла коробки, які приходять з нової пошти, і склала в макулатуру, пішла здала. Вийшло в мене 11,70 грн. Поклала малому в скарбничку. По друге, знову побігла на нову пошту за посилкою. Вони вже зі мною здоровкаються за руку. Я частіше скупляюся через нову пошту, ніж схожу в магазин)). Мені такий шопінг подобається. Я не люблю ходити по магазинам. Це для мене щось страшне)). А тут, загуглив в інтернет-магазині, вибрав, вони прислали, поміряла, або подивилася на річ, і забрала.

Цей раз я заказувала книжки. Я дуже хотіла їх купити, чекала коли вийде продовження. А коли вони вийшли, виявилось, що я назбирала в корзину дуже багато книжок. Все ж таки треба було по трішки купляти, щоб за раз не було так накладно)). Одну книжку вже почала читати, так вони мені подобаються)).

photo_2024-08-04_21-07-26.jpg

Купила тільки чотири книжки. А ввечері сіла дивитися сайти і тут реклама випливає на знижки книжок, які лежать в бажанках. Ох. Замовила ще. Але це вже останні замовлення книжок на наступні хоча б три місяця. В мене зараз виникають інші потреби.

Потім побігла в київстар купити чохол на мобілку і обновити захисну плівку. Поки є гроші, хочу щоб мобілка теж добре виглядала. Тепер вона на вигляд як нова. Як би ще так працювала)).

Останню частину дня я провела на кухні. Готувала аджику і закривала в баночки. Три баночки залишила, щоб можна було зараз куштувати. Я так завжди роблю.

photo_2024-08-04_21-07-27.jpg

Вчора одне приготувала, сьогодні друге. Завтра буду лечо закривати. Все по трошку. Тільки згадую, коли була молодшою, могла за день до шести салатів закрити і на на ступний день, пам’ятаю , ще три закривала. І це все відбувалося в вихідні, тому що ще й працювала. Але то було тоді, у тому житті. Зараз що я не та, що життя не те.

Літо ще не кінчилося, хочеться зараз наїстися смачного. Намазала на хліб аджику і з ковбасою в прикуску. Смакота!

Ось такий в мене день.

Sort:  

Black_Modern_Personal_LinkedIn_Banner_20240801_181914_0000.jpeg

CONGRATULATIONS!!

Your post has been supported by THE DEC TEAM. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.

 13 days ago 

Дякую!

 12 days ago 

Скажеш потім враження від Дуглас, я досі вагаюся

 12 days ago 

Гаразд, тільки пізніше. Поки не планую читати

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59696.15
ETH 2618.35
USDT 1.00
SBD 2.41