THE DIARY GAME: 02 червня 2023 р.

in Ukraine on Steem11 months ago

Привіт всім!

За ці дні я дуже втомилася. Школа займала більше питань рішень чим інше.

Ще завтра пережити свято з аніматорами і все. Школа закінчилася)). Малому вручили ще одну грамоту, тобто «Похвальний лист» за високі досягнення у навчанні.
Фото виставила в фейсбуці.

Я дуже радію. Вважаю, що це я получила ці всі грамоти)). Скільки сліз, скільки істерик… То не хотів робити домашнє завдання, то в нього нічого не виходить, то вже вечір, а треба ще читати… Це все треба було пережити)). Хоча дивлюся, не тільки мій малий не хоче навчатися. Ще й розслабилися в таких умовах, що не треба ходити в школу, а тільки сидіти за монітором.

Це вже пройшло, почалися канікули і 90 днів відпочинку. Але!

Але вчителька по зарубіжні літератури задала читати книжки, тому що вони великі за розміром і в начальному році не встигнуть перечитати. Тож я вчора з сином пішла в бібліотеку і взяла поки що дві книги. Ще ніхто не приходив, ми перші, тому що я планувала сходити в бібліотеку, взяти щось читати на літо, а тут ще список дали.

А я сама продовжую працювати консультантом в косметичні компанії «Лівеста». Слухаю вебінари і по трішки навчаюсь. Теж навчаюсь)). Хочу вибитись в лідери)).

image.png

Косметика якісна. Я вже вибрала для себе, що мені більше за всього подобається, що має гарні відгуки, а що ні, то ж своїм клієнтам вже підказую і рахую їхні побажання. Я вже вхожу в розуміння всього і які є там пропозиції, як вони діють. Надалі я буду їх пропонувати своїм клієнтам, щоб було вигідно і їм і мені. Можна оформити дисконт на 25-30% і купувати по низькім цінам.

Зараз діє ще каталог №6 до 11.06.2023 р.
https://online.fliphtml5.com/sjvfc/hwxs/#p=1
Далі з 12.06.2023 буде діяти новий каталог № 7
https://online.fliphtml5.com/sjvfc/sjfl/#p=1

photo_2023-05-14_15-06-41.jpg

Можна зрівняти ціни і купити те що вам вигідніше в цьому каталозі № 6, а інші продукти уже в каталозі № 7.
Все рівно іди в магазин і купувати зубну пасту, мило, шампуні, миюче для посуду, гель для прання, тощо. А чому б не купити якісне і дієве? Тож я те і роблю. І коли в мене на полиці стоїть пахуче рідке мило для рук, або парфумований кремчик, в мене піднімається настрій)).

photo_2023-05-14_15-10-16.jpg

photo_2023-05-14_15-06-57.jpg

Sort:  

¡Congratulations!

This post has been supported through the account Steemcurator06. for containing good quality content.

Curated by : @adeljose

 11 months ago 

Дякую!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99