Шопінг-гра і гра у футбол

in Ukraine on Steemlast year

Привіт привіт друзі!

Два дні підряд голова була як скажена, боліла і не хотіла проходити. Я вже не знала, що вдіяти. Малого відправила до батьків, а сама відлежувалась. Доречи, перед цими днями гуляла у футбол. Мабуть набігалася по жарі, та й з не привички.

Малий заробив багато зірочок, тож треба тепер їх отоварювати. Перше замовлення це футбольний м’яч. Такий подарунок виявився випадково. Ми кожний день виходили гуляти і я не знала як зайняти свого малого, щоб трішки побігав. І в мене прийшла ідея гуляти у футбол. Але м’яч у нас є тільки волейбольний.

Тааак, подумала я і вирішила придбати футбольний м’яч, тільки с тією умовою, що я заберу 20 зароблених сином зірочок. Сіли на лавку, справжнього білого з чорним кольором. Тож знайшли за 260 грн, відправили таткові на перевірку і попросили грошей)). Татко перекинув на карточку малого рівно 260 грн, а це дорівнює 7,04 USD. А за пересилку?

image.png

На наступний день дочекалися дзвіночка від продавця, з’ясували, що з нашим м’ячем все гаразд і сказали – добро!)) Тож наш м’ячик поїхав новою поштою до нас. Як тільки до мне прийшло сповіщення нової пошти на мобілку, я побачила, що пересилка коштую половину вартості самого м’яча))). Це кабзда!))

image.png

Дзвінок до нашого татка! Мол так і так пересилка , те та се… до сплати 355 грн, це дорівнює 9,61 USD.

Татко в шоці, ми у захваті. А що робити, м’ячик приїхав наступного дня в першій половині, татко додав грошей. Пішли ми на нову пошту, а термінал не приймає кошти. Кажуть, хакери попрацювали. Гаразд, пішли знімати з картки малого гроші. Еге ж, не знімається. Стоїть батьківський контроль. Ми знов дзвонним таткові, щоб зайшов в свою мобілку і увімкнув дозвіл. Нарешті!

Гроші ми зняли, розрахувалися за м’яч. Він прийшов здутий, як ганчірка, і шок у малого)). Пішли до дому надувати. Це добре те, що в мене є всі причандали для того, щоб його надути. І ось сиджу я така і насосом шмих шмих, аж рука замліла)). Але який результат! Малий задоволений – «я такий і хотів», я теж – «нарешті забрала половину зірочок». Коротше, всі задоволені, аби не моя голова. Вона каже, що я вже награлася за все своє життя і мені достатньо. Хоча я думаю зовсім інше, тобто штани мої думають інакше. Треба худнути. Так що, пішла я грати у футбол.

photo_2023-05-19_15-35-27 (2).jpg

photo_2023-05-19_15-35-27.jpg

Отакот!

Sort:  
 last year 

banner.png

 last year 

Передайте татку, що не можна так для дитини жлобитися. Ну капєц, мені аж образливо за вас з малим стало...

 last year 

Та то він не подумав, а швидко перекинув та й все. Наслідки були потім))

 last year 

Та да, татко дійсно не там економіста вмикає

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49